R
Raderad medlem 6459
Jag är chockad. Visst finns det enstaka galningar men här har vi ju nåt helt annat.Är det bara jag som inte egentligen blev speciellt förvånad? Människan är kapabel till det mesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är chockad. Visst finns det enstaka galningar men här har vi ju nåt helt annat.Är det bara jag som inte egentligen blev speciellt förvånad? Människan är kapabel till det mesta.
Är det bara jag som inte egentligen blev speciellt förvånad? Människan är kapabel till det mesta.
Tittar på den nu, helt vansinnigt verkligen.Herregud jag är helt chockad. Helt.. tagen. Kan fan inte tro det får gå till sådär.
Någon mer som har sett SVTs dokumentärserie om forskaren och läkaren Paolo Macchiarini? Om hans operationer och forskning.
Jäkligt otäckt att det inte verkar vara detDet jag mest undrar över är ju säkerheten. Dvs jag trodde att det var strängt reglerat inom forskning och att man innan man börjar operera med nya metoder granskar och testar först?
Jäkligt otäckt att det inte verkar vara det
Kan inte låta bli och tycka synd om djuren som används till djurförsöken.
Så hemskt att de sitter i en trång liten bur hela tiden och utsätts för allt möjligt.
I det här fallet gjordes ju inga djurförsök med konstgjorda luftstrupar, man hoppade helt sonika över det ledet för att spara sisådär 10 år, o med facit i hand, skulle metoden aldrig godkännas på människor.Jäkligt otäckt att det inte verkar vara det
Kan inte låta bli och tycka synd om djuren som används till djurförsöken.
Så hemskt att de sitter i en trång liten bur hela tiden och utsätts för allt möjligt.
Nej, syftade mer på djuren som de filmade i första avsnittet.I det här fallet gjordes ju inga djurförsök med konstgjorda luftstrupar, man hoppade helt sonika över det ledet för att spara sisådär 10 år, o med facit i hand, skulle metoden aldrig godkännas på människor.
Om jag tolkat allt rätt.
Aha, jag har bara läst artikeln i läkartidningen som jag länkade till på sidan 1.Nej, syftade mer på djuren som de filmade i första avsnittet.
Det är helt sjukt att operationerna fick genomföras överhuvudtaget
Oki, de filmade burar med råttor, apor och kaniner i.Aha, jag har bara läst artikeln i läkartidningen som jag länkade till på sidan 1.
Ska bli kul att se vad granskningen av hans cv och alla sk betyg och meriter kan visa.
Nästan overkligt, hade nån sagt att så här är det utan bilder hade man sagt fria fantasier.Såg andra avsnittet idag och känner mig arg, chockad och förundrad över hela situationen. Läkaren hade kunnat avbryta operationen och borde ha insett att man inte spelar med folks liv på det viset som han gjort. Den ryska kvinnan var ung och hade familj, hon hade levt idag om läkaren inte hade lekt gud med hennes öde, dessutom undrar jag hur han tänkte när han fortsatte operationen efter att alla tidigare patienter dött och han inte ens hade passande plaststrupar att operera in på en frisk kvinna. Man blir så arg och ledsen!
Oki, de filmade burar med råttor, apor och kaniner i.
Fallet med den ryska kvinnan är ju helt vansinnigt. Tittar på det just nu, hur kunde han bara fortsätta när det visade sig att det inte fungerade och folk dog av det? Sanslöst
De ljög ju henne rätt i ögonen också och sade att den skulle passa perfekt, trots att de visste att den inte gjorde det. Har inte sett hela andra avsnittet än, ska kolla ikapp sedan.Såg andra avsnittet idag och känner mig arg, chockad och förundrad över hela situationen. Läkaren hade kunnat avbryta operationen och borde ha insett att man inte spelar med folks liv på det viset som han gjort. Den ryska kvinnan var ung och hade familj, hon hade levt idag om läkaren inte hade lekt gud med hennes öde, dessutom undrar jag hur han tänkte när han fortsatte operationen efter att alla tidigare patienter dött och han inte ens hade passande plaststrupar att operera in på en frisk kvinna. Man blir så arg och ledsen!
De ljög ju henne rätt i ögonen också och sade att den skulle passa perfekt, trots att de visste att den inte gjorde det. Har inte sett hela andra avsnittet än, ska kolla ikapp sedan.
Ja helt horribelt.Ja, det var så hemskt :'( Hon litade verkligen på läkarna också och trodde att det värsta som kunde hända var att ha ärr på brösten. Fattar inte hur läkaren kunde mörda henne, indirekt! Han visste ju hur dåligt det gick för alla hans andra begravda patienter. Var behovet så stort att testa detta på en frisk individ med så dåliga facit från tidigare experiment? Förjävligt!!!
Om hon hade fått veta hela sanningen så hade hon säkert backat ur. Hon fick aldrig det valet utan dog en hemsk död.
Att han inte sitter inspärrad nu är en gåta?!