Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fick ett kuvert hem i brevlådan där det stod att jag skulle rycka 20-30 strån ur svansen på mitt sto och skicka in. Vad gld hon kommer bli.
Nåja, hoppas bara allt stämmer
Det brukar inte vara några större priblem att ta de där hårstråna. Ta dem ganska högt uppe på svansroten, så det blir korta hårstrån. Ta tag om en liten tuss hår och ryck loss. EN häst som jag tagit prov på har reagerat...
Är det så lätt att rycka ur dem att man kan ta fler på samma gång? Såg mig själv stå och dra ett och ett och räkna till 20- 30 st men där ser man. Det är första fölet så jag blev lite överraskad av detta men....
Har en ganska känslig häst och oroade mig också för detta. Det var inget problem alls. Verkade inte ens som att han märkte vad jag höll på med. Var noga med att du fått med roten. Du ser den som en liten miniklump i ena änden av hårstrået.
Kropp & Själ
Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
Trädgård & Växter Absolut! :D Det är ändå inte helt utan någon slags skräckblandad förtjusning, den lär ju behöva ett helt eget rum eller nåt innan det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.