DM för västergötland på ljuslingsbacken!

Sv: DM för västergötland på ljuslingsbacken!

Jag har efteranmält mig i alla fall. Det lät ju inte så kul med en svängigbana...har aldrig varit där eller knappt hört talas om stället trots att det är en av de närmsta banorna:angel:

Det är en jätte kul bana men lite knixig. Jag har dock ingen aning om hur lätt klass banan ser ut, har bara ridit deb. Det är ganska mkt svänga och inte så mkt galoppsträckor och inga direkta återhämtningshinder i deb iaf. Men jag gillar banan skarpt :d.

Ska du dit?

Det tror JAG det att du gillar den!:devil: Kom igen och försök vinna i t ex Mariestad där man måste galoppera lite...;)

Jag har efteranmält mig i alla fall. Det lät ju inte så kul med en svängigbana...har aldrig varit där eller knappt hört talas om stället trots att det är en av de närmsta banorna:angel:

Nja, alltså, vilken häst ska du rida och i vilken klass? Debutanten är lite svängig, bra underlag men lite smala passager ibland och en brant backe med hinder högst upp...

Men det fixar ni lätt och det blir kul att träffas!:banana:

Det blir 100klass med Frigg bara Tjecken är fortfarande dålig..så nu känns det faktiskt som att det var lika bra att det inte blev någon final för honom. Har de haft 100klass där förut ? Är väl lika bra att det är svårt eftersom han skall gå * helgen efter:crazy:

Vi ska dit, dock ska min lilla ponny bara gå debutanten! Vi ska i vattnet denna gång:P!

Haha nu tycker jag att du är lite dum :p jag hade ju faktist ridit 2 minuter för fort i Mariestad kom igen när ni kan slå det :devil: :rofl: haha. Kom ju faktist 7:a till slut iaf :p.

Prins rollo: som sagt vet jag inte hur den banan ser ut men den kommer nog bli fin, banan går ju på rätt liten yta så det blir mkt svänga fram och tillbaka och jag kan tänka mig att det blir d samma i lätt klass, men ska ni rida * ska det nog inte bli några problem med hindrena.

Haha nu tycker jag att du är lite dum :p jag hade ju faktist ridit 2 minuter för fort i Mariestad kom igen när ni kan slå det :devil: :rofl: haha. Kom ju faktist 7:a till slut iaf :p.

Prins rollo: som sagt vet jag inte hur den banan ser ut men den kommer nog bli fin, banan går ju på rätt liten yta så det blir mkt svänga fram och tillbaka och jag kan tänka mig att det blir d samma i lätt klass, men ska ni rida * ska det nog inte bli några problem med hindrena.

Äsch då...hade ju glömt att jag hörde den fantastiska tiden 3,03 när du red i mål i Mariestad...:o

Nåväl, hoppas det går bra för er iaf på lördag, denna gången kan vi väl heja när vi ses? Är lite lättare för dig att se mig än tvärtom då jag inte har 100 koll på VILKEN brun häst som är din!:angel:

Haha Tello å J är lätta att hitta då de ALLTID är tidsoptemister. Alltså är de det ekipaget som har mest bråttom, sist på Ljuslingsbacken har jag för mig att hon knappt hann galoppera fram till terrängen innan hon fick startsignal?? :angel:

Haha Tello å J är lätta att hitta då de ALLTID är tidsoptemister. Alltså är de det ekipaget som har mest bråttom, sist på Ljuslingsbacken har jag för mig att hon knappt hann galoppera fram till terrängen innan hon fick startsignal?? :angel:

Nu ska du ju bara hålla väldigt tyst :devil: jag kan ju inte hjälpa att dom flyttade fram min starttid en kvart :p men det gick ju bra ändå :D

Näe precis det är inte alla som kan slå den tiden :p.

Jag försökte faktist lista ut vilka som kunde va ni i Maristad men det var ju flera stycken skimlar med då så det var ju inte så himla enkelt.

Donnatello är ganska lätt o känna igen då det inte är jätta många hästar som är nästan svarta med lite bläs i pannan. Rider för övrigt med dressyr.se schabrak i dressyren och borås fältrittklubb schabrak i hopp o terräng. Ser du ngn sån kan du ju hejja :banana:.
Hoppas det går bra för er med!

Tss..å hur var det när vi var i Laholm då? Visst hade du tidskris där också? :p

Näe precis det är inte alla som kan slå den tiden :p.

Jag försökte faktist lista ut vilka som kunde va ni i Maristad men det var ju flera stycken skimlar med då så det var ju inte så himla enkelt.

Donnatello är ganska lätt o känna igen då det inte är jätta många hästar som är nästan svarta med lite bläs i pannan. Rider för övrigt med dressyr.se schabrak i dressyren och borås fältrittklubb schabrak i hopp o terräng. Ser du ngn sån kan du ju hejja :banana:.
Hoppas det går bra för er med!

Men det fanns bara EN skimmel som konstant gjorde skolorna över marken på framridningen....:eek::eek:

*kl*
akta er, den bruna märren är anmäld, trimmad till max efter Aalborg :D

måste få på nya skor bara...

Åh vad roligt att du kommer:banana: Är nog risk att du får träffa Rebecka också..

sämsholm står ju som värd men de har fortfarande inte lagt ut någon info?

kommer det att läggas ut på nåt annat ställe lr???

nån som vet?:crazy:

Men tror verkligen jag missade detta totalt men får hålla ögonen öppna nu till helgen då men han har väl slutat träna på såna saker så hur ska jag känna igen honom nu?!

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 495
Senast: Mia_R
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 200
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 808
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 772

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka