Djurskyddet sedan Länsstyrelsen tog över?

Skogstrollet

Trådstartare
Svårplacerad tråd, jag försöker med hundforumet. :)

Har ni märkt någon skillnad rent konkret sedan länsstyrelsen tog över djurskyddet i Sverige? Tanken slog mig när jag läste den här artikeln i expressen: svältande djur

Verkar som att det var korrekt beslutat att lägga över ansvaret på Länsstyrelsen?

Sv: Djurskyddet sedan Länsstyrelsen tog över?

I min kommun har de inte gjort en enda utryckning eftersom de inte ens har fått arbetskläder... Stod i tidningen häromdagen, förvånad är jag inte.

Sv: Djurskyddet sedan Länsstyrelsen tog över?

jag tycker så.
de har ringt mig, vi har haft mailkontakt och jag har fått många uppdateringar på anmälningen jag gjorde.
de åkte även ut 3 ggr och kollade efter hunden trots att den aldrig var där någon av gångerna.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 726
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha... 2 3
Svar
49
· Visningar
8 130
Senast: machafuko
·
Kropp & Själ En del av er läste säkert min tråd för några veckor sedan om loppor. Det har tagit några vändor sedan dess, och jag börjar bli helt... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 531
Senast: Kakis
·
Ridning Har det aldrig slagit er vilken ovanlig sport vi faktiskt pysslar med? Med ovanlig menar jag då något som inte liknar någon annan... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 760
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka