Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag sa att jag rider så länge det inte förstör min häst och han tycker om det. Ha era hästar hur ni vill, det är upp till er, och det kan jag också ha och jag väljer göra det på det som jag ser att hästen mår bäst av, som råkar sammanfalla med vad som också är naturligt för dem.
det är ju såklart något man märker, och jag tror ingen här är så dum att de tror att hästen mår bättre av att stå i stall än å få röra sig fritt!!
jag ser ingen logik i dina argument, du vill väl bara inte acceptera att vissa bryr sig mer om sina hästar än vad du gör.
jag har inte sagt att jag vill göra allt så naturligt som möjligt,
jag har sagt att jag vill att hästen mår så bra som möjligt och att hästhållningen är naturlig! och som jag nu säger fjärde gången så rider jag så länge jag vet att min häst gillar det, naturligt eller ej!
Du får ha din häst på vilket sätt jag vill och jag bryr mig inte. Jag klankar inte ner och säger att det är dåligt att göra på ditt sätt.
Men när du skriver att jag inte bryr mig om min häst för att jag har den på stall, då har du gått för långt, och det tror jag många håller med mig om, oavsett på vilket sätt de har sina hästar.
Jag trodde du hade tackat för dig![]()
Ja, och jag tror att det går att arbeta bort. Men det är för att jag är en evig optimist som vägrar säga ''det går inte'' om något.
... Men nu var det ju inte det jag sa.
du vill väl bara inte acceptera att vissa bryr sig mer om sina hästar än vad du gör.