Djurplågeri och kattmat

Kanske lättare att hålla koll på vad man får? Vet inte.
Jag tänkte att det är så med barf, att det är lättare att ge bra kött även om man såklart kan ge kött som är förkastligt ut djurskyddssynpunkt också. Men när det gäller färskfoder/blötmat kan man väl bara välja olika märken precis som med torrfoder. Därför fick jag inte ihop det.

Jag tänkte att det är så med barf, att det är lättare att ge bra kött även om man såklart kan ge kött som är förkastligt ut djurskyddssynpunkt också. Men när det gäller färskfoder/blötmat kan man väl bara välja olika märken precis som med torrfoder. Därför fick jag inte ihop det.

Här i Sverige finns bara ett märke med fullvärdigt fullfoder och det är nog noga kollat.

Här i Sverige finns bara ett märke med fullvärdigt fullfoder och det är nog noga kollat.
Nu har du tappat mig men eftersom du talade om mush antar jag att vi pratar om barf? Jag tänkte snarare egenkomponerad barf där man kan välja kött från djur som haft det bra (eller såklart dåligt). Var finns informationen om hur djuren som hamnar i Mush produkter har det?

Nu har du tappat mig men eftersom du talade om mush antar jag att vi pratar om barf? Jag tänkte snarare egenkomponerad barf där man kan välja kött från djur som haft det bra (eller såklart dåligt). Var finns informationen om hur djuren som hamnar i Mush produkter har det?

Nej, färskfoder pratar jag. Därför att Mush Vaisto är framtagen i samarbete med en svensk tjej som jag är helt säker på inte skulle stödja djurplågeri.

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 144
Senast: cirkus
·
  • Låst
Tjatter I tidernas begynnelse skapade den store Frith världen. Han skapade stjärnorna, och världen levde bland stjärnorna. Frith skapade alla...
106 107 108
Svar
2 157
· Visningar
68 886
Senast: Intejag
·
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna...
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
49 314
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 361
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38