Ett problem som jag ofta tänker på är hur svårt det är att förstå på vilka man ska undvika när man inte har koll, för man har så dålig koll att man inte förstår de hintar som läggs ut. Tycker såklart forumreglerna ska följas, samma på t.ex. Facebook och pressetiska riktlinjerna som media tillämpar. Men för mig blir resultat att jag förfasas och oroas men om jag skulle hamna i läge med unghäst som ska lämnas bort för inridning t.ex. så har jag inte den blekaste aning om vilka dessa personer det skrivs om är. Tänker att jag säkert inte är ensam om det, namnet CA som dök upp lyckades jag googla fram med de ledtrådar som legat ute men det är inte ett namn jag minns sedan innan i något sammanhang. Så kanske är det ett icke-problem att vara oinsatt kan man ju tänka då, å andra sidan tror jag tyvärr problemet med dålig hästhantering finns på fler ställen än bara de större som det skrivs om.
Så hur ska man veta egentligen om dagen kommer? Tänker att dessa personer lär ha många som lämnar bra recensioner också så det törs man väl inte lita på rakt av heller…