Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du att du var rädd för att skriva?Ångrar vet jag inte, men jag ÖNSKAR att jag hade vågat mig på att börja skriva romaner tidigare i livet. Det är ju så roligt!!
Inte att skriva, men att bli läst. Det är ju lite grann som att blotta sitt innersta. Tankar och känslor som karaktärerna har är ju också mina.Menar du att du var rädd för att skriva?
Ångrar vet jag inte, men jag ÖNSKAR att jag hade vågat mig på att börja skriva romaner tidigare i livet. Det är ju så roligt!!
You and me both.
Just ja på tal om det så finns det en stor idiot jag ångrar att jag släppte in i mitt liv. Tack och lov är han utslängd ur mitt liv och blockad på alla kanaler.
Kan man verkligen köpa för närmare två millar när man pluggar? Själv fick jag inte lånelöfte på över miljonen trots fast jobb.Kan verkligen ångra att jag inte köpte en nyproduktion i Bromma till fastpris när jag pluggade. 1,8 miljoner för 65 kvm, de går för nästan 4 nu
Om man har borgenär bakom sig (mina föräldrar), inte på egen hand. Jag skulle dock på utbyte i England ett år så det rann bara ut i sanden. På ett sätt gör det mig dock inget, hade jag köpt den hade jag kanske inte träffat min sambo och så vidare och så vidare.Kan man verkligen köpa för närmare två millar när man pluggar? Själv fick jag inte lånelöfte på över miljonen trots fast jobb.