Mitt nick kommer från min hund numera död och begraven eftersom han verkligen var som en katt på alla sätt och vis trots att han var en stor stor vovve. Usch vad man saknar dem där de går bort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bilden är jag liggande vid en sjö i gul t-shirt och stallkläder i övrigt.
Lager som i öl. Lager som i förvaringsplats. Lager som i blad. Lager som i olika skikt.
Lättstavat och med en variation av betydelser. Egentligen inte sådär enormt övertänkt, men nu har jag vant mig.
Bilden är det en vän som tagit - tycker det är vackert med taggtråden och den lilla fågeln. Den mänskliga dubbelheten kanske.![]()
Mja, beror nog på hur lättförfärad du är.
Egentligen är det nog "bara" en benämning på någon som behandlar sina barn illa, men det finns ju folk till allt så det finns tydligen även de som... gillar sånt.![]()
Jag har alltid trott att det var en sandstrand. Vilket ju inte var så logiskt när jag väl tittade på den. @GimlanDet är möjligt jag redan sagt det här någon gång(?), men det tog mig hur länge som helst att inse att det inte är en bild av en honungsmelon...
Ha ha ha! Men det är ju tanken med bilden också, det ska inte vara så lätt att se vad det ärDet är möjligt jag redan sagt det här någon gång(?), men det tog mig hur länge som helst att inse att det inte är en bild av en honungsmelon...
Nedanför mina fötter är det en strand, men det gula i förgrunden är sim sagt en tröja. Det verkar som jag lyckades med att välja en klurig bildJag har alltid trott att det var en sandstrand. Vilket ju inte var så logiskt när jag väl tittade på den. @Gimlan
Känns bakvänt att trycka på gilla, men tycker att det är ett fint sätt att hedra på.Mitt nick kommer från min hund numera död och begraven eftersom han verkligen var som en katt på alla sätt och vis trots att han var en stor stor vovve. Usch vad man saknar dem där de går bort.
Uttalas det "Lady VIP" (väldigt viktig person) eller "Lady viPP"?![]()
Och bara för det fick jag tummarna ur och ändradeMitt namn består (utöver Team delen) av en sammanslagning av mina 2 dåvarande efternamn. Som gift valde jag att plocka bort det ena
Bilden föreställer min lilla grabb som 3-åring. Han blir 12 i år så tiden går fort
Har funderat på att byta till en nyare bild ibland men jag vet inte. Jag gillar traditioner