Distanskurser

L

lyckorna

Jag blev så glad när jag i förra numret av distansryttaren läste om distanskurserna som skulle hållas i Katrineholm.
Att få möjlighet att gå en sådan kurs är ju hur bra som helst :bump:
Jag och syrran siktade in oss på steg två.
Men nu när tävlingsterminen börjar så insåg jag att den kursen låg samma helg som Kinnekulleritten... :cry:
Och för våran del så är det ju hälften så långt bort...

Och det verkar ju inte bättre än att det är det ända tillfälle som ges
i år att få den möjligehten att gå distanskurs...
Är det någon som vet om dessa kurser brukar hållas varje år ?
(eller är detta först gången) :confused:
Eller om det är andra distrikt som håller liknade kurser?

/maria

Sv: Distanskurser

Hej Noteca, vi i Björkviks Ryttareförening (Katrineholms kommun) är intresserade av distans och vi arrangerar varje år både stora riktiga distanstävlingar och en utbildningsritt i början av april, så att man ska hinna med att rida några riktiga tävlingar redan samma säsong. Eftersom det är lärorikt och kul att rida utbildningsritt kommer det ryttare från norra Götaland och hela Mälardalen till oss. Sista anmälningsdag i år är 26 Mars. Se www.bjorkviksrf.com
Välkommen

Sv: Distanskurser

Åh! Vad kul att det finns lite avtiviteter nästan härikring! Tyvärr passar inte det mig och min häst att rida utbildningsritt nu i början på april. Vi ligger då mitt emellan två riktiga tävlingar som vi ska deltaga i. Vi var med på Järlåsa och ska sen vara med på Berga. Så det blir lite dumt med en ritt melllan dessa. Men jag ska bokmärka eran hemsida och titta där med jämna mellanrum om ni har aktiviteter som vi kan vara med på! Jättekul! Tack för tipset! :bump:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 084
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 578
Senast: LovingLife
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 549
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 10 år sedan jag började få konstiga symptom som jag i efterhand lärt mig var stressrelaterat (så som att plötsligt och...
Svar
9
· Visningar
1 878
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka