Distanskurs i hästkunskap på Strömsholm

S

Sara77

Någon som gått den? Jag har kommit in, och ska gå den som förbereder inför yrkesprov för ridinstruktörer. Vore kul att höra lite åsikter kring denna och hur det fungerat att läsa på distans, med internet osv. /Sara

Sv: Distanskurs i hästkunskap på Strömsholm

puttar lite! Ingen har lite koll på denna kurs?

Försöker med en sista putt..!!

Jag var sugen att gå den men dagarna passade inte mig tyvärr. Jag läste pedagogik kursen på distans på Strömsholm för några år sedan och det gick bra. Det man kanske önskade då var lite längre kursdagar när man ändå åkt så långt. Hoppas kursen är bra och givande!

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 446
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 199

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka