Distans i Östergötland

Gomir

Trådstartare
Finns det några distansintresserade i Östergötland? Jag är ny Grenledare och tänkte få igång lite aktiviteter.
Vilka är ni och vad vill ni göra?
Ingela

Sv: Distans i Östergötland

Hej Ingela!
Vad jättekul att du har blivit grenledare för oss här i Östergötland.:banana::banana:/Karina

Sv: Distans i Östergötland

Jga är helt nyinflyttad till Linköping, har en femåring och kört fast i träningen.
Jag skulle jättegärna vilja komma in i gänget eller vad man kan kalla det då jag inte kan så mycket om någonting.Träningsritter vore kul då man ofta är ute och härjar i skogarna på egen hand.
Vore suveränt kul att komma i kontakt med folk då jag inte känner en kotte här nere...

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 417
Senast: Thaliaste
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 667
Senast: Capybara
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 025
Senast: TantAgda
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
656
Senast: seahawk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka