Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Olivgrön!!! Och plommonlila!Min häst är tigrad fux (eller vad man nu ska kalla hennes färg).
Brunt läder har hon med matchande bruna senskydd. Och brun lädergrimma.
Har inte haft henne så länge så mycket grejer har det inte blivit än förutom tre täcken (brunt regn, svart regn, grått fleece) och har inte helt bestämt vad för färger som funkar på henne.
Blått och marint funkar ju, men är så mycket blå utrustning som finns så tycker det är lite tråkig färg. Brunt och beige funkar rätt bra tror jag. Och grått. Kanske grönt, men är inte så förtjust i den färgen. Mossgrönt är rätt okej iofs.
Gälla färger som rosa, orange, gult, limegrönt lär inte se så bra ut. Och inte rött. Ev vinrött.
Vad har ni för förslag på färger till denna?
Måste bara fråga vad det är för schabrak du har på brunblacken och den bruna? Snyggt med den raka kanten och ser ut att vara i lagom storlek för våra korta islandshästar (många fullschabrak drunknar mina i, även om iaf den ena är rejält stor..men kort i ryggen)Musblacken min passar i alla starka färger, men vi har mest cerise. Svart läder nuförtiden, har haft mörkbrunt och det var jättesnyggt.
Svarten passar även han i alla starka färger, han har egentligen ingen egen färg, just nu sitter ett blått schabrak på hans sadel. Han har svart sadel i vanliga fall men är snygg i våran ljusbruna hoppsadel! Har både bruna och svarta träns.
Fröken Rödbrun brukar samma sadel som herr Svarten och har därför svart läder o blått schabrak. Hennes egen färg är annars Grön(har dock inte hittat ett perfekt grönt schabrak än).
Och lilla fröken senapsgul (brunblack) passar bara i vitt, svart, brunt och mörkblått. Hur matchar man senap annars lixom? Hon har brunt träns men sadeln är sliten svart (blänker åt brunt där det är slitet).
Min har en likadan grimmaSa jag att "vi" gillar turkost?
Måste bara fråga vad det är för schabrak du har på brunblacken och den bruna? Snyggt med den raka kanten och ser ut att vara i lagom storlek för våra korta islandshästar (många fullschabrak drunknar mina i, även om iaf den ena är rejält stor..men kort i ryggen)
Vinrött alltså! Vart hittar man vinröda saker? Letar själv, men ingen affär verkar ha något Det kanske inte är inne nu helt enkelt?
Är det en connemara förresten? Jättesöt iaf!
Hur kan jag ha missat det?! *Slänger mig in på deras hemsida* Tack så mycket!Hööks har iaf två modeller på schabrak i vinrött