Den trådkapningen var bland det snyggaste jag sett på buke! Man dog av skrattDen var rolig
Och yes, ÄRAN är MIN!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den trådkapningen var bland det snyggaste jag sett på buke! Man dog av skrattDen var rolig
Och yes, ÄRAN är MIN!
Den trådkapningen var bland det snyggaste jag sett på buke! Man dog av skratt
Ja, det var det jag kom ihåg men fick inte ihop att @escodobe skulle vara arg på dig för den.
Jo jag vet... N kom hit, med alla djur, dock visade det sig att saker inte var som sagt.... Fanns ett barn till som var kvar hos fadern, såklart hölls kontakt och fadern övertalade N att komma hem igen. Fadern kom och hämtade hela familjen Allt klart med kvinnojour etc, men ibland står man maktlös!Yes, hon svarar inte på sms, men @Texaz kanske vet vad som hänt?
Dags för ny Buketräff? Vi var nog många som missade den förra, som det verkar, MYCKET intressanta träffenDen gavs ut i limiterad upplaga vid Buke-träffen här i somras, courtesy of @Blacksmithfarm
Jo jag vet... N kom hit, med alla djur, dock visade det sig att saker inte var som sagt.... Fanns ett barn till som var kvar hos fadern, såklart hölls kontakt och fadern övertalade N att komma hem igen. Fadern kom och hämtade hela familjen Allt klart med kvinnojour etc, men ibland står man maktlös!
N har skickat PM om att allt är bra, men det har jag svårt att tro, tyvärr!
Så r det, och även om det kostade mig mycket så ångrar jag det INTE! Skulle göra detsamma igen (fast kanske tänka till lite innan! )Usch vad tråkigt att höra, och makalöst av dig att ställa upp så! Jag gjorde vad jag kunde och du också, ibland kan man inte göra mer än så.
Blåmärket@Blueberrys tråd! Har ingen nämnt den? Typ "Hunken har slirat" eller nåt sånt?!
@Blueberrys tråd! Har ingen nämnt den? Typ "Hunken har slirat" eller nåt sånt?!
Så r det, och även om det kostade mig mycket så ångrar jag det INTE! Skulle göra detsamma igen (fast kanske tänka till lite innan! )
Hm, var det Dig jag träffade på Jälla???Har fortfarande inte koll på alla som hjälpte tillSamma här, jag bidrog mindre än dig, men nog fasen skulle jag göra om det.
Hm, var det Dig jag träffade på Jälla???Har fortfarande inte koll på alla som hjälpte till
OT så träffade jag hästtransportören via jobbet en månad senare, som ville bli uppdaterad, TROTS att hen inte är bukefalist
Alltså den bajstråden där ts och en del andra bajsade sånna lass att det blev stopp i toaletten. Visste inte att det var så vanligt.Alla trådar som slutligen handlar om bajs...
Vem var det som postades bilden på hur man ska sitta vid förstoppning? Och masktråden. Och fisteltråden.
Alltså den bajstråden där ts och en del andra bajsade sånna lass att det blev stopp i toaletten. Visste inte att det var så vanligt.
Hm, var det Dig jag träffade på Jälla???Har fortfarande inte koll på alla som hjälpte till
OT så träffade jag hästtransportören via jobbet en månad senare, som ville bli uppdaterad, TROTS att hen inte är bukefalist