Din bästa Buketråd?

Yes, hon svarar inte på sms, men @Texaz kanske vet vad som hänt?
Jo jag vet...:( N kom hit, med alla djur, dock visade det sig att saker inte var som sagt.... Fanns ett barn till som var kvar hos fadern, såklart hölls kontakt och fadern övertalade N att komma hem igen. Fadern kom och hämtade hela familjen :cry: Allt klart med kvinnojour etc, men ibland står man maktlös!
N har skickat PM om att allt är bra, men det har jag svårt att tro, tyvärr! :(

Jo jag vet...:( N kom hit, med alla djur, dock visade det sig att saker inte var som sagt.... Fanns ett barn till som var kvar hos fadern, såklart hölls kontakt och fadern övertalade N att komma hem igen. Fadern kom och hämtade hela familjen :cry: Allt klart med kvinnojour etc, men ibland står man maktlös!
N har skickat PM om att allt är bra, men det har jag svårt att tro, tyvärr! :(

Usch vad tråkigt att höra, och makalöst av dig att ställa upp så! Jag gjorde vad jag kunde och du också, ibland kan man inte göra mer än så.

Samma här, jag bidrog mindre än dig, men nog fasen skulle jag göra om det.
Hm, var det Dig jag träffade på Jälla???Har fortfarande inte koll på alla som hjälpte till :o
OT så träffade jag hästtransportören via jobbet en månad senare, som ville bli uppdaterad, TROTS att hen inte är bukefalist;)

:angel:
Min bästa vän frågade mig idag om jag inte skulle göra nåt kul (dvs vara social med någon utöver mina djur) i helgen, men nä. Ingenting.

Inser nu varför jag inte är social. Jag hänger ju på Buke. För jag har läst alla dessa trådar som nämns. Och minns alla användare. :banghead:

Förresten SessCa som tagits upp innan, var det inte den tjejen som hade stora bekymmer med någon anhörig som hade utnyttjat henne? Jag minns det med klump i magen.

Hm, var det Dig jag träffade på Jälla???Har fortfarande inte koll på alla som hjälpte till :o
OT så träffade jag hästtransportören via jobbet en månad senare, som ville bli uppdaterad, TROTS att hen inte är bukefalist;)

Nope, jag gav bort en iphone och en vän lämnade över den till N i Skåne.

Alla trådar som slutligen handlar om bajs...
Vem var det som postades bilden på hur man ska sitta vid förstoppning? Och masktråden. Och fisteltråden.
Alltså den bajstråden där ts och en del andra bajsade sånna lass att det blev stopp i toaletten. Visste inte att det var så vanligt. :)
Sen har jag skrattat gott åt Bra vän är kåt.
Drak och enhörningstrådarna!

[QUO det blevTE="Hyacinth, post: 17366572, member: 22994"]Nope, jag gav bort en iphone och en vän lämnade över den till N i Skåne.[/QUOTE]
Trist hursom, att det blev som det blev:(, hoppas dock att det ordnat upp sig för N!!!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka