Det fanns en tråd för många år sedan där jag fick hjälp av några bukare på den tiden det fanns en chat här.
En av dom var Kat.
Dom hjälpte mig en kväll då jag mådde skit och det är jag dom evigt tacksam för
I den tråden kunde man ventilera allt.
Sedan min första tråd med detta nicket där flera av er stöttade mig under en längre tid så jag vågade att söka hjälp för min ätstörning till slut. Tack vare buke fick jag hjälp och nu 6 år senare ser jag mig som en nykter ätstörd. Helt frisk blir man väl aldrig men jag har fått mitt liv tillbaka. Det är nästan så jag har lust att byta nick ibland men gör det inte, för att minnas hur jävla dåligt jag mådde när jag reggade mig och valde det namnet. När jag ser "Matmissbrukaren" så ser jag det jag aldrig vill ha igen. En ständig påminnelse om varför jag fortsätter kämpa varje dag.
Även flera av dom trådar ni nämnt minns jag väl.
Nu när jag ser
@LindgrenV s svar här ovan så minns jag en tråd vi hängde i på ÄU som gav mycket ventilation. Jag vet att jag skickade iväg en hög med kläder till henne då hon behövde det och jag kände att jag ville hjälpa.
Jag trodde liksom aldrig att jag skulle skicka kläder till någon på ett internetforum, eller för den delen hitta en massa vänner men buke är fantastiskt på det viset.
Å
@OutOfService när hennes prins skadade sig minns jag. Alla grälade hit och dit och hon var mest ledsen för att hästen var själv på djursjukhuset då hon bodde långt borta så jag tog mig dit och borstade och myste med honom en stund