Din bästa Buketråd?

Den tråd som berört mig mest var nog den om Stereos mamma. Vilken hemsk soppa, verkligen! :cry:

Annars, finns det några trådar som jag alltid återkommer till, och tycker är väldigt underhållande. En är "Minns du modet?", en annan är "Icke godkända hingstars stamtavlor". Precis i min smak! :D
Några som alltid ger mig ett gott skratt är en jättegammal tråd om "jobbspråk", en om roliga kombinationer man sett folk handla i butiker och en med roliga failbilder på hästar. Samtliga av dessa tre är jättegamla, men så kul :rofl:

Jag minns en tråd på Hästmänniska om en kvinna som hade en kriminell granne som ställde till det. Minns inte nicket (nåt med sol?) tror att hon föder upp Argentinska (?) hästar? Inte många gram koll, men minns att det var roligt skrivet trots en milt sagt tålamodsprövande granne.

Sen har jag förgäves försökt hitta tråden om misslyckade dejter. Den var rolig!!

Jag minns en tråd på Hästmänniska om en kvinna som hade en kriminell granne som ställde till det. Minns inte nicket (nåt med sol?) tror att hon föder upp Argentinska (?) hästar? Inte många gram koll, men minns att det var roligt skrivet trots en milt sagt tålamodsprövande granne.

Sen har jag förgäves försökt hitta tråden om misslyckade dejter. Den var rolig!!
Det är inte samma som jag tänker på, hon heter Girasol? Det är en tigrerad häst som avatar. Hon hade ju en granne vars hästar sprang o härjade hos henne, och grannen var kriminell.

Förutom flamstrådarna som gett mig vänner för livet :love: så minns jag såklart alla fantastiska insamlingar som har skett här på forumet. De som sticker ut i minnet är @TinyWiny's rullstol och bidragen till @citron's döttrar :heart
Sen är jag fortfarande så otroligt tacksam för allt stöd jag fick i min egen tråd när mitt liv vändes upp och ner. Ni anar inte vad ni gjorde för mig!! :bow: Det var i den jag kunde ventilera allt jag inte orkade prata om och jag fick så mycket råd och pepp så det var inte sant :heart Någon dag, när jag orkar, så ska jag läsa igenom den och skriva en uppdatering. :heart

@Ninnurur ja det finns verkligen många här med hjärtat på rätt ställe, även om tonen är både rå och hård ibland så är medmänskligheten & värmen enorm med.

Trådar jag minns, oj många allt fån roliga saker till ledsamma.
En del av det som blivit nämnt här har jag tyvärr missat, kanske pga. Bukepaus eller för jag är ung :angel:

*ändring*
Vafan, jag fick inte med citatet.. Skulle vara: Masktråden

Den var också den första jag kom att tänka på :rofl:
Jag vill minnas att det var mask och att ts gick ner ett antal kilo efter avmaskning, man funderade kring om det var en massa mask som försvann ut.. :crazy:

Och ytterligare en kvinna (kom inte ihåg nicket) som bodde i Tyskland och hennes man hade varit otrogen och betett sig dåligt i största allmänhet.

Jo jag hade först ett annat nick men blev tvungen att avslöja att jag inte bodde i Sverige eftersom ingen förstod varför jag inte bara flyttade. Sen kom det en liknande tråd någon månad senare men där avslöjades aldrig vilket land det handlade om.

Och jag sitter fortfarande fast här. Jag vill flytta men dottern totalvägrar att flytta till Sverige och jag kan inte lämna henne.

Egna favoriter är ju förstås den blå mikron och Limes sovsäck. Adoptionstråden var en höjdare. Enyas och Ninnurs trådar när deras män avled. Det finns så många trådar som jag minns av olika anledningar. Svårt att nämna bara några av dem.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka