Nä, det tror jag inte att det var. Inte den tråden jag tänkte på i alla fall.
Kanske alazzi haft en liknande tråd, men det har jag i så fall missat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra vän är kåt ja. Var det inte en helt seriös tråd som blev bombad med poesi? Stackars, stackars ts.
Och jag HATAR då jag ser att en till synes tråkig tråd (typ "byta jord åt kaktus") plötsligt har tusen inlägg och jag har missat veckans stora bukedrama. Göm inte familjedraman och sånt i trådar om kaktusar!
Filen finns kvar hos mig - så möjligheten för en ny upplaga finns (var tvungen att dubbelkolla - den fanns till och med bland senaste öppnade dokumenten )Den gavs ut i limiterad upplaga vid Buke-träffen här i somras, courtesy of @Blacksmithfarm
Ja alltså jag var löjligt aktiv i den tråden. Jag kan bara inte komma på vad den handlade om. Nån som ville knulla mitt i natten tror jag.
Hon hade ett annat nick först men kom ut under sitt gamla nick sedan.Nä, det tror jag inte att det var. Inte den tråden jag tänkte på i alla fall.
Kanske alazzi haft en liknande tråd, men det har jag i så fall missat
Ok, det missade jag totalt!Hon hade ett annat nick först men kom ut under sitt gamla nick sedan.
Tja, du fick mig att ta upp mitt loppisfynd (som inte var mycket till fynd) och försöka sy - du gav mig mycket inspiration i de trådarna!Hahaha, men varför det!?
Det är ju bara sida efter sida med förvirrat svammel (med avbrott emellanåt för personer med tålamod som försöker förklara saker)...
Men det är ju kul om det roat någon i alla fall.
Aha. Inte den som startade tråden alltså, utan någon annan som skrev i den?
Ja, det var det jag kom ihåg men fick inte ihop att @escodobe skulle vara arg på dig för den.Det var ju jag som startade den
Vad hette tråden som började med det viktiga ämnet chokladboll/negerboll och som snabbt och ytterst elegant trådnappades och började handla om strumpbyxor och en hel del annat? Tror att det kanske var @Hyacinth som gjorde den eleganta kapningen av tråden.
Ja, kommer ihåg det. Men det känns inte rätt att skriva ut det om hon vill använda det igen.Ok, det missade jag totalt!
Kommer du ihåg vad det andra nicket var?
Om du nu vill skriva ut det.
Det är lugnt!Ja, kommer ihåg det. Men det känns inte rätt att skriva ut det om hon vill använda det igen.