R
Raderad medlem 6459
Jag beundrar dig men HATAR allt som har med poesin att göra härinne . Känner mig såhär varje gång ni drar igång med era skämt:Men den var magisk! Beundrar du mig inte längre vavavava?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag beundrar dig men HATAR allt som har med poesin att göra härinne . Känner mig såhär varje gång ni drar igång med era skämt:Men den var magisk! Beundrar du mig inte längre vavavava?
Kan hända att jag har blivit så less att allt som har med rim att göra går in i samma kategori för mig .Jag håller med dig om att andra rimtrådar har kunnat bli tjatiga. Men inte Bra vän är kåt. Den var fanimej magnifik.
Jag tänker ofta på användaren som (börjar på N?) och som har uppdaterat några gånger. Hon planerar att fly med sina barn från sin man och har fått hjälp med förberedelser. Det var längesen vi fick en uppdatering nu...
Jag beundrar dig men HATAR allt som har med poesin att göra härinne . Känner mig såhär varje gång ni drar igång med era skämt:
Som gjort att rimma på!
Var det hon som var veterinär och sedan helt bytte spår i sitt karlletande?Könsstereotyper gone bad ...
Ja alltså jag var löjligt aktiv i den tråden. Jag kan bara inte komma på vad den handlade om. Nån som ville knulla mitt i natten tror jag.Jo. Bukefalisterna gick kvinna ur huse och slog knut på sig själva för att skriva porrig haiku. Jag älskar sånt.
Sen kommer tråden om .... ta-daaaa .... CYKLISTER!På tal om återkommande trådar. Vissa är som vårtecken
Är det inte dags för en ny tråd om bristningar på armarna?
Och busschaufförer!Sen kommer tråden om .... ta-daaaa .... CYKLISTER!
Sen kommer tråden om .... ta-daaaa .... CYKLISTER!
Ja alltså jag var löjligt aktiv i den tråden. Jag kan bara inte komma på vad den handlade om. Nån som ville knulla mitt i natten tror jag.
Jo det är den jag pratar om om du läser tidigare inlägg. Men vad handlade den om från början? Det var ju vi som saboterade den."Bra vän är kåt"?
Nja, hon var inte veterinär. Men hon bytte spår från bonden till kollegan.Var det hon som var veterinär och sedan helt bytte spår i sitt karlletande?
Jo det är den jag pratar om om du läser tidigare inlägg. Men vad handlade den om från början? Det var ju vi som saboterade den.
http://www.bukefalos.com/threads/bra-van-ar-kat-aka-snuskpoesitraden.1265174/Jo det är den jag pratar om om du läser tidigare inlägg. Men vad handlade den om från början? Det var ju vi som saboterade den.
I kombination!!! (cyklister och busschaufförer.....)Och busschaufförer!