Diddi equisoft...

Freyja_bus

Trådstartare
Vad säger ni om den? Jag har fått ett erbjudande att få köpa en nästan ny Diddi Equisoft för en mycket billig penning i förhållande till nypriset, men jag ska ju inte använda någon sadel på min lille än på ett tag, samtidigt så är det ju kanske bra att ha en bomlös som första sadel eftersom han kommer växa en del. Egentligen är jag inte jätte förtjust i bomlösa sadlar men nu när erbjudandet kom så vet jag inte riktigt vad jag tycker. Det kan ju som sagt vara bra som en första sadel och kanske bra att växla med i framtiden... (jag hoppas på linear sadeln för framtiden!).

Så, vad säger ni? Om det är någon som har en bild på sadeln när den sitter på en häst så tas det tacksamt emot!

//Julia

Sv: Diddi equisoft...

Jag har ju träffat så många som är jättenöjda med Diddin så är priset bra kan du slå till. De kostar ju en del annars.

Sv: Diddi equisoft...

Diddin är lite läbbig att sitta i innan man vant sig.
Man sitter väldigt brett och mycket "ovanför".
Man vänjer sig dock.

Equisoft varianten har jag förstått har smalare säte och är bättre uppbyggd :bow:

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: super
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 031
Senast: Sasse
·
Utrustning Det finns säkert otaliga trådar om sadeltillpassning, utprovade av allehanda experter, men jag funderar på själva marknaden. Av de...
2
Svar
21
· Visningar
3 684
Senast: Lixiigirl
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 192

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg
  • DIY hästvård