Detta var min fasa...

Sv: Detta var min fasa...

Fast jag tror inte riktigt att man kommer får reda på det om döds orskaen fastställs till PSD.
Dvs barnet kan ha drabbats av psd innan katten klev upp och lade sig, men barnet kan ha dött i psd tillföljd av att katten la sig på den.

Min hund är likadan som dina katter, bästa nannyn man kan ha. Hon hör mycket tidigare om E ligger i sin säng och är orolig och då talar hon om det :)

kl

Fy vad obehagligt!

Här brukar vår lilleplutt sova i vagnen på altanen och jag har aldrig varit orolig att nån av katterna ska upp till honom då ena katten inte gillar närkontakt och andra katten kommerinte in på altanen. MEN, precis när jag läst denna tråd så gick jag bort och skulle kolla till honom...då ser jag att ena katten hoppar upp i vagnen och lägger sig tillrätta.

kl

Fy vad obehagligt!

Här brukar vår lilleplutt sova i vagnen på altanen och jag har aldrig varit orolig att nån av katterna ska upp till honom då ena katten inte gillar närkontakt och andra katten kommerinte in på altanen. MEN, precis när jag läst denna tråd så gick jag bort och skulle kolla till honom...då ser jag att ena katten hoppar upp i vagnen och lägger sig tillrätta.

Ha myggnätet på? Det hade alltid jag om Elias sov ute eller på balkongen (även om jag var i närheten) för det kändes bra :)

Usch, om det var katten som hade ihjäl barnet ska jag nog börja ogilla katter skarpt... Bara för att!

Det låter ju inte så logiskt. :crazy:

Det finns ju människor som haft ihjäl barn också, tänker du börja ogilla människor skarpt bara för att också?

Fast jag tror inte riktigt att man kommer får reda på det om döds orskaen fastställs till PSD.
Dvs barnet kan ha drabbats av psd innan katten klev upp och lade sig, men barnet kan ha dött i psd tillföljd av att katten la sig på den.

Min hund är likadan som dina katter, bästa nannyn man kan ha. Hon hör mycket tidigare om E ligger i sin säng och är orolig och då talar hon om det :)

fast blir det PSD om katten lagt sig på bebisen? Blir det inte snarare kvävning pga tryck mor bröstkorgen/ansiktet?

PSD blir det ju bara om barnet slutar andas av sig själv och man inte finner anledningen, är man kvävd borde det väl synas?

(har själv ingen aning, bara gissar)

Det finns ju människor som haft ihjäl barn också, tänker du börja ogilla människor skarpt bara för att också?

;)

Japp och hundar, ormar, vargar, hästar, bilar, tigrar osv osv...Det blir ganska mycket

Tänk så många nötter och leksaker som kvävt barn! Jag ska nog börja ogilla nötter och leksaker. Och trappor och vatten och soffor och.....

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 292
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 974
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 029

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Mata småfåglarna
  • Skällande hundar

Hästrelaterat