Sv: Det som har hänt....
En obduktion tar normalt mellan 6-8 veckor.
Så vi fick svaret ganska snabbt ändå.
Jonathan fyllde 1 månad i Lördags.
Ska sätta mig imorgon & läsa igenom alla papperna & resultaten med en ordbok för att verkligen förstå innebörden av alla dessa medicinska termer. Vi gick igenom en hel del på BB med min barnmorska & min överläkare. Men jag minns inte allt för det bara snurrade i huvudet efter det slutgiltiga resultatbeskedet på obduktionen.
Bara begravningen som skall bokas & fixas med, sen kan vi börja försöka lägga detta bakom oss.
Jag hoppas jag kommer sova inatt, senaste 2 veckorna har jag slocknat vid tio halv 11 på kvällen & vaknat igen runt 01:30.
Omöjligt kunnat somna om igen
Kan inte göra något iheller, börjar jag härja i huset väcker jag sambon som kan sova någotsånär just nu.
Kan inte göra något ute pga det är mörkt.
Iofs kan jag röja i stallet, men då oroar jag hästarna istället som kom in för natten strax innan jag lade mig.
Brukar gå ut i tv.rummet till vår schäfer som sover på en gigantisk biabädd, krypa ned till honom, bara mysa under en filt ett par timmar.
Är dödstrött hela tiden & kan inte sova...
Har blivit erbjuden insomningstabletter, men vad hjälper dom när jag somnar lätt men vaknar efter några få timmar igen
Idag har jag ordnat med våra deklarationer, skickat papper till försäkringsbolagen, fyllt i faderskapserkännandet från socialen, städat huset & lagat vitlöksostfylld kycklingfilè med ris.
Ligger som en sten i magen.
Förhoppningsvis får jag sova till 3 inatt *håller tummarna*
/Spirit vars huvud fortfarande fungerar väldigt dåligt. Kommer ta lång tid innan man är "normal" människa igen & kan fungera tillfredsställande.