Det som har hänt....

Sv: Det som har hänt....

Vi har gråtit och inte fattat riktigt vad som hänt, vi sörjer med er.
Ni vet att vi finns här när ni än behöver oss, dygnet runt. Som jag sa till mirac_s sambo, om inte de funnits där hade vi tagit alla djuren, det vet ni.
Fina bilder på er lilla son, så oerhört tragiskt att ni inte fick lära känna honom.
Vi kommer när ni känner för det, det vet ni. Vi väntar på att ni hör av er. Ni ska känna att ni orkar och vill, känn inget krav på att ta hem folk. Säg bara till om ni känner för att komma ut och göra något om ni behöver det....

Vi tänker på er och lille Jonathan, hoppas han har det bra nu....

Ha det så bra. Många kramar till er båda:love:

Grattis till lilla Jonathan!

Tack för att ni delar med er om vad som hänt, och visar bilder på honom. Jag har redan gråtit floder här framför datorn. Är så hemskt ledsen för er skull!

Ta hand om varandra!

*skickar alla tröstkramar jag har*

Är bara glad över att kunna göra något för er. Tycker att de e hemskt att ni inte fick behålla er vackra son.

Finner inga ord. Ingenting ja säger kan göra de bättre i vilket fall som helst.

Hoppas ni får glädje av ljuset.

Vi finns här, alltid. Va rädda om er!

*massa kramar*

*kl*

Jag gråter o gråter när jag läser om dina upplevelser, jag är så hemskt ledsen för er skull. Vilka fina bilder, en sån fin liten Jonathan:love:

Tack för att du har styrkan att dela med dej

*styrkekramar*

Tack Lippy
Blev lite panik med hästarna, hade inte Mirac_ kunnat så hade vi frågat er, vi frågade först den som bodde närmast då vi vet att ni har en bit att köra. Men ni finns i våra tankar..

Än så länge har orken bara funnits för att skriva av sig via text, då kan man avbryta när man vill & bara lämna datorn när man inte orkar längre.

Prata i telefon eller träffa andra öga vid öga har inte riktigt kännt sok ännu.
Får ta det i små små steg. Ni står som nr:2 på vår träffa & prata lista. Det får bara gå lite tid imellan så man hinner smälta lite & samla kraft.

Imorgon skall vi vara hos kuratorn & prata, sen ska vi hämta hem Izo (vår hund), han har varit hos svärföräldrarna sen i tisdags morse.

Just nu sover jag mycket, slocknar vid 21 tiden & sover till 10 dagen efter, sen brukar jag ta en timme mitt på dagen, trots det så är jag fortfarande fruktansvärt trött.

Idag fick vi åka iväg till apotekt & köpa amningskupor att sätta i bh:n, det gjorde så fruktansvärt ont att köpa dem. Men brösten läcker så mycket att det blir stora fläckar på tröjorna.
Jag hoppas verkligen att dom slutat producera väldigt snart, varje fläck skär i hjärtat.

Jag skojade själv om att jag kanske borde söka jobb på skånemerjerier som ko? Bizzar humor igen :crazy: Sen kom tårarna...

Jag känner mig inte ett dugg stark, kännr mig väldigt liten & vill bara krypa upp i famnen på sambon & be han ta bort det onda..

Senast ändrad:

Kämpa på gumman. Såren kommer aldrig läka men de blir lite lättare att bära de med tiden.
Behöver du prata, skrika eller sparka eller vad som så finns ja på gården bredvid. Vill du så kan vi gå en runda i dalen på fredag när ja e ledig.
*Kram* :love:

Grattis till er fina son!
Samtidigt beklagar jag verkligen att han inte fick stanna hos er, så otroligt ont det måste göra.

Tack för att du delar med dig av er tragedi, men det är fruktansvärt att ni ska behöva gå igenom detta.

Tänker på er i er svåra tid.

Jag hittade tråden nu först och har bara läst första sidan. Jag grät när jag läste det du skrev här. Jag beklagar av hela mitt hjärta att det hände. Samtidigt vill jag tacka dig för att du delade med dig av det till oss.

En sådan bottenlös sorg, jag kan inte föreställa mig smärtan. Jag blir så ledsen och tårarna rinner även här. Namnet är jättefint, jag har en Jonatan också.

Till och med på Irland sitter det folk och gråter :cry:

Tänker på dej och din sambo och alla andra runtomkring er som också sett fram emot Jonathan. Det är så orättvist och så otroligt sorgligt. Jag har en vän här som också förlorat ett barn, men hon blev gravid snabbt igen och nu har hon en jättefin 1-åring. Hoppas det går lika snabbt och bra för dej.

Många kramar

Grattis till Jonatan.

Och jag beklagar att han inte fick stanna.

Jag har gråtit mig igenom tråden,jag blir så ledsen när sånt här händer.

Till TS:

Jag sitter och gråter, på riktigt. När jag såg bilderna på din underbart fina son så bara brast det. Livet är så orättvist ibland...

En massa massa styrkekramar till dig!

En liten änglapojke. Så fin han är. Ta hand om varandra och låt andra ta hand om er. Kram.

Grattis till er fina lilla Jonathan. Jag beklagar innerligt sorgen och att han inte fick stanna hos er.
*kram*

Vet inte vad man ska skriva...förutom att jag tänker på er & eran lilla gosse.
Livet är inte rättvist, det här är den största prövning ni någonsin kommer gå igenom, det är ingen direkt tröst & kanske blir ni inte starkare av det heller(som många brukar säga).

Ta väl hand om varandra & jag önskar er verkligen all lycka i framtiden.

Jag känner att jag också vill skriva några rader, trots att jag inte finner ord. Jag har följt tråden hela veckan, och tycker som så många andra att du har berättat er historia på ett mycket fint sätt, trots er djupa sorg.

Grattis till er lilla Jonathan, så fin han såg ut på bilderna! Jag sänder er mitt djupaste deltagande i er djupa sorg för att han inte fick stanna hos er...

Kram Helena

Vet inte vad jag skriva. Fruktansvärt, det som hänt!

Tårarna rinner när jag läser och ser på bilderna.

KRAM

Du är så duktig och stark! Du berättar för oss här om din sorg och din förlust, och du gör det på ett så bra sätt! Jag kan inte på långa vägar föreställa mig hur det känns att mista sitt efterlängtade barn, men jag förstår känslan av att ha förlorat någon. Finns inget jag kan säga som tröstar i sorgen, men jag tänkte på att ge dig ett tips i alla fall.
Fortsätt att skriva! Skriv här, det gjorde jag och det hjälpte så otroligt mycket. Jag visste att det fanns någon som läste mina ord, som lyssnade och som försökte förstå och som kom med tips och tröstande ord. Att dessutom skriva ner sin sorg tror jag är ett bra sätt att bearbeta den.

Att som du gjorde, skämta om att vara ko, är också ett sätt att bearbeta sorgen, tycker inte alls att det är konstigt att du sa så!

Det är inte att vara stark att inte gråta. Att vara stark är att gråta och bryta ihop och ta sig IGENOM det svåra. Du ÄR stark!

Stor kram!

Beklagar verkligen eran sorg :cry:
Det är starkt av dej att dela med dej av det som hänt er.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 129
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 863
Senast: __sofia__
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
3 034
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 069
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar