Det som har hänt....

Sv: Det som har hänt....

Tänker på er oerhört mycket. Är nygravid med barn nr 3 och önskar en flicka efter 2 söner så hett! Men efter att ha läst detta blir jag glad bara allt går bra! Beundrar hur bra ni har tagit er igenom detta men oroar mig för att ni kanske kommer må mer dåligt snart? Ta hand om er och tillåt er att sörja!

Vilka fina människor ni är du och sambon !

Inte nog med att ni varit med om det tyngsta av allt - ni tänker på de som hjälpt er första biten på resan och uppskattar dem ! Det är så otroligt stort tycker jag !

Jag har en kompis som också förlorade sin son (dock under förlossning och pga en felbedömning av läkaren). Hon orkade också vara en stor människa. Läkaren var helt förtvivlad förstås och frågade på det ödmjukaste viset om han fick vara med hennes nästa förlossning, inte som ansvarig, men bara vara med. Det fick han. Det var han (de fick en liten flicka ett år senare).

Åhh, jag hoppas av hela mitt hjärta att ni kan se solen trots allt !
Stor kram till er !

Grattis till eran vackra son.

Kom ihåg att ta hand om er och inte stänga in era känslor och ett stort tack för att du delar med dig av era erfarenheter.

Kram!!!

vad fruktansvärt för er. Jag lider så med dig!:cry: Kan inte riktigt sätta mig in i hur dåligt du måste må nu mer än att rädslan vid tanken på om det hade varit min son, då jag födde honom, gör att det knyter sig i magen!

Vet inte riktigt heller vad jag ska säga för att trösta dig då jag vet att ord ibland blir så fel. Gråt och tillåt dig att rasa, skrika, gråta ja släpp fram allt. Det blir bara värre annars.

*många styrkekramar till dig*

Älskade Mulle du behöver inte tacka oss på något vis. Vi ställer alltid upp hjärtat. Kommer upp om en sväng ikväll och kramar om er! :love:

Det är så hemskt att läsa om det här, så fruktansvärt tragiskt och orättvist att sådant ska få hända. Ni borde ju få ha er fina son hos er... :cry:

Tänker på er massor.

Jag saknar fullkomligt ord och kan knappt förstå hur fruktansvärt ni måste ha det.

Alla kramar från mig och min familj.

/maria

Tårarna rinner..

Jag snodde ett ljus från någon i tråden.
ljus_i_moerker.JPG

Även fast jag har varit med om i princip samma sak själv så har jag faktiskt ingenting vettigt att säga. Om det är till någon tröst så lär man sig att leva med det, och efter några år kan man ändå glädjas åt det lilla man fick tillsammans med pyret. En sak som jag vill poängtera mitt i erat kaos nu är att känns något rätt för er så stå på er och se till att ni får det så! Ingenting är rätt eller fel, utan det är ERA känslor och önskemål som räknas. Vill du prata eller venlitera så är det bara att skicka ett PM, så ska jag verkligen försöka att vara ett så bra bollplank jag kan.

Skänker er styrkekramar.

*kl*

Var precis inne och kollade i ditt album på lilla Jonathan. Så söt och oskuldsfull!!!! Verkligen en jättefin son ni fick, och som sagt, lider verkligen med er i er ofattbart stora sorg.

/Cecilia

åh varför läste jag detta. Jag klarar inte sånt. Tårarna rinner! Finns ju inga ord i världen som kan trösta.

Jag sitter nu här och gråter och försöker förstå eran besvikelse och smärta.
Bara tanken på bilderna på eran vackra Jonathan får tårarna att rinna ännu mer så jag kan bara ana hur ni mår..
Ibland undrar man vad syftet är.. Varför?
Så orättvist..

Hoppas att ni tar er igenom detta och att det inte sätter alltför djupa sår.

Skickar många kramar och all styrka jag bara kan.
tänker på er..

R.I.P Jonathan

*gråter när jag läser din berättelse* Jag var med er på BB och det var både den värsta och samtidigt den vackraste upplevelse jag varit med om. Han var så vacker, eran son, eran Jonathan! Att jag fick träffa honom, är något jag kommer vårda ömt, som en gåva, för resten av mitt liv!

Samtididigt denna oerhörda orättvisa, att han inte fick stanna kvar hos er, hos oss! Denna upplevelse var triljoner mycket jobbigare än både min mammas och min bästa väns bortgång. Det går bara inte att greppa, när ett barn går bort!!!! Och om jag kände så, kan jag inte för mitt liv sätta mig in i, hur det är för er!!! Maktlösheten är stor och det enda jag kan göra är att bara finnas här. Så jag finns här för er båda!

Er vän
Maggie

Jag skickar massor med styrkekramar till dej och din sambo!

Vilken underbar vän du är sockerhumlan!

Sen till dig och din sambo, Spirit. Jag saknar fullständigt ord, vet egentligen inte vad jag ska säga eller hur jag ska formulera mig.
Vilken obeskrivlig smärta ni måste känna... jag grät floder bara av att läsa din berättelse och se bilderna på er underbara lilla son!

Mina tankar har varit hos er idag. Många kramar till er!

Sockris.

Jag är så enormt tacksam att du trotsade snöstormen & kom till BB när vi ringde & informerade att det var på gång. du såg vår lilla son födas, du var med hela vägen från vi fick det fruktansvärda beskedet tills sen eftermiddag då allt var över.

Jag vet inte hur vi skulle klarat det utan dig, framförallt sambon som hade ett enormt stort stöd. Han har flera gånger sagt att han ser dig som en syster, en stark syster som man kan ta hjälp av, gråta hos, få stöd, kraft & mod.

Min älskade lilla Humla :love:

Mirac_ (visste inte du fanns här på buke ;)) Jag är även enormt tacksam för all hjälp med hästarna, trots det skedde med kort varsel, det var inte meningen sambon skulle ligga kvar på BB från första början.
Jag är enormt tacksam för höbalen ni körde ut till hästarna, att ni kom & hjälpte "räkan" med stallet & med insläppet av hästarna.

Jag tackar även för besöket jag fick av er ikväll, ljuset vi fick är tänt & ägnat åt vår lilla "jonte".

Kramar

Det är jag som tackar gumman, att jag är din och din sambos vän, och att jag fick vara med om att träffa er son :love::cry:

Ni är mina hjältar, mina superhjältar, nåja :p iallfall du!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 129
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 863
Senast: __sofia__
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
3 034
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 069
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar