Det sista ni lärde er?

snigelfarmor

Trådstartare
Ja, vad är det sista ni lärde er av er tränare eller klubbkamrat? Jag vill köra någon kul övning och behöver inspiration, det är rätt ont om körtips på nätet. Men massor med bomövningar, det blir bara så skumpigt med vagn :rofl:

Berätta om era senaste lärdomar, ahaupplvelser eller framsteg med hästen och hur ni kom till dem.

Sv: Det sista ni lärde er?

Det senast innötta är nog: förhållning, förhållning, förhållning! :D :angel:

Nä men volter, serpentiner, koner på snäv "serpentinbana" (typ kringelkrokväg:p )... hmmm jaaa

Kör mycket lösgörande för att få hästen att höja nacken och hitta formen utan att hänga i bettet så mattes armar blir milslånga!:angel:

Kör dock inte lika mycket som du så vi har nog många övningar att nöta igenom innan vi får någon större idétorka!
Fast tips på nya roliga övningar e alltid kul, så jag hoppas du får många tips som vi andra kan dra nytta av!!! :bump: ;) :D

Liknande trådar

Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 190
Hästhantering Jag äger sedan snart 1 år ett nordsvenskt sto på 17 år. Tanken var att hon skulle få gå som avelssto hos mig men hon blev tyvärr inte...
Svar
19
· Visningar
3 440
Senast: Mia_R
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 213
Senast: Flixon
·
Hästhantering Vill inte ha några arga påhopp eller liknande nu utan är bara ute efter vad ni hade gjort☺️ Vi har en valack född 2013, användes som...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 540
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård