Min hund var nog bara runt 9 veckor när hon lärde sig att det är dumt att bita i sladdar. Hon drog i mobilsladden och fick mobilen i huvudet. Har inte rört en sladd sedan dess, inte ens i värsta valp-bita-på-allt-åldern.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min valp, aka monster-pupp, har lärt sig när Teamsmötena börjar. Han lärde sig tidigt att när matte är upptagen i möten kan man hitta på bus. Så han kan sova gott när jag tar på mig headsettet och när han hör jag börjar prata med andra vaknar han och mycket målmedvetet attackerar mattan och gardinen han vet att han inte får röra... när jag avslutar mötet däremot sover han helt plötsligt gott igen.
Han förväntar sig att ni har en 3D-skrivare såklart!Jag är mäkta förvånad över att vår hund har listat ut det där med att en skrivare kan printa ut flera kopior av ett exemplar. Tyvärr har han inte fattat ännu att det bara gäller papper, inte leksaker. Men får han hänga med husse på hemmakontoret ett tag till så trillar kanske poletten ner
Visa bifogad fil 87510
Jag är mäkta förvånad över att vår hund har listat ut det där med att en skrivare kan printa ut flera kopior av ett exemplar. Tyvärr har han inte fattat ännu att det bara gäller papper, inte leksaker. Men får han hänga med husse på hemmakontoret ett tag till så trillar kanske poletten ner
Han har nog sett den där reklamen där en man kopierar ölflaskor!
Aha...jag får be husse att uppgradera kontoret. Så värdelöst av oss att bara ha en simpel skrivareHan förväntar sig att ni har en 3D-skrivare såklart!