Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min pappis vet om jag väntar besök. Han vandrar och tittar vid dörren. Tros att jag inte sagt nåt eller själv tycker jag beter mig annorlunda. Men jag beter mig antagligen annorlunda.Varje gång jag har städat klart så börjar Alpina vakta dörren. Nej, jag städar inte alls bara när vi ska få besök..
Här är det snökäpparna som trasslar till det. Torsten har fattat att han inte kan gå på fel sida utan att jag lagt nån energi på det, eller gett nåt kommando. Han går på fel sida men backar självmant och kommer på rätt sida.När jag bodde i stan och gick längsmed upplysta gångbanor varje dag lärde sig hunden ”stolpe”, det vill säga att kopplet var snott runt och att han skulle gå tillbaka. Vet inte om hundar normalt lär sig att trassla ut sig själva, eller om det bara var han som var så jäkla bra på att gå på fel sida att han ens behövde lära sig, men ordet snappade han upp själv efter alla mina uppgivna suckar.