Man trillar av en häst. Sätter handflatan i marken (tänk armhävning fast längre ner) och vinklar in armbågen så att revbenen har ngt hårt att landa på. VoilàHUR!? Jag kommer inte ens åt mina revben med armbågarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man trillar av en häst. Sätter handflatan i marken (tänk armhävning fast längre ner) och vinklar in armbågen så att revbenen har ngt hårt att landa på. VoilàHUR!? Jag kommer inte ens åt mina revben med armbågarna
En marmeladburk. Den var full och åkte i golvet och såg alldeles hel ut. Jag tog tag med hela handen och det visade sig vara glassplitter sammanhållet av marmelad.
Sen hade jag under galet lång tid i tonåren en liten luddig men jävligt taggig kaktus på nattduksbordet. Gissa hur många gånger jag dängde till den istället för väckarklockan? Små små små taggar att plocka med pincett. Men jag ställde troget tillbaka kaktususlingen. Jag har även hoppat jämfota på en tagg från en ros så den gick genom strumpan och in i hälen. Och fått in getingar i byxorna så jag slet av mig nämnda byxor framför en något häpen granne.
Hur går det ens till?!Jag skrattade åt kompisens konstiga hälta som hon påstod var pga schäferhår I foten.. Liksom vadå "schäferhår i foten"
Sen fick jag själv ett katthår I hälen
Jag är fortfarande som ett frågetecken, kompisen hade det som begrepp eller diagnos eller vad man ska kalla det och kan förklara andra smärtor med "det känns ungefär som ett schäferhår i foten"Hur går det ens till?!
Hur går det ens till?!
åh, jag får rysningar bara jag ser en kaktusEn marmeladburk. Den var full och åkte i golvet och såg alldeles hel ut. Jag tog tag med hela handen och det visade sig vara glassplitter sammanhållet av marmelad.
Sen hade jag under galet lång tid i tonåren en liten luddig men jävligt taggig kaktus på nattduksbordet. Gissa hur många gånger jag dängde till den istället för väckarklockan? Små små små taggar att plocka med pincett. Men jag ställde troget tillbaka kaktususlingen. Jag har även hoppat jämfota på en tagg från en ros så den gick genom strumpan och in i hälen. Och fått in getingar i byxorna så jag slet av mig nämnda byxor framför en något häpen granne.
Åh fy. Jag önskar att jag inte hade läst det därDe kilar sig in, friktion mot en strumpa kanske. Frisörer drabbas också. Det gör jävulskt ont och att dra ut dem är så äckligt och plågsamt att det är obeskrivligt.
Men lättnaden när man väl får ut denDe kilar sig in, friktion mot en strumpa kanske. Frisörer drabbas också. Det gör jävulskt ont och att dra ut dem är så äckligt och plågsamt att det är obeskrivligt.
Hej kompis! Jag lyckades göra det med en plastpåse. Obehagligt att röra ögat och känna "hudfliken" fastna på insidan av ögonlocket.Jag har fått ett papercut i ögat. Fyfan vad äckligt det var
Oj, hur gick det med kon ???För bra för att inte nämnas i denna tråd, dock inte jag som lyckats med det här, utan en släkting:
Ta det försiktigt när du ska putta undan en ko i lagården. Du kan glida med handen så tummen åker med fart in i rumpan på kon. Med en bruten tumme som följd. Försök förklara det när du åker till sjukhuset
Kon klarade sig utan menOj, hur gick det med kon ???
Å gud så hemskt! Jag har ett vagt minne från när jag var liten av att jag satte mig i en fåtölj som stod nedanför en stor kaktus (hos nån tant). Den hade drällt taggar i hela fåtöljen... (det jag minns är Åh! Nej! Hjälp! känslan (och att man av någon mystisk anledning kände sig dum. nu tycker jag nog att den som ställde fåtöljen nedanför kaktusen var dummare i så fall ), jag minns inte, bli av med dem biten).Jag har fastnat med knät på en eltråd. Skulle klättra i i beteshagen för att koll
åh, jag får rysningar bara jag ser en kaktus
Lekte kurragömma som barn hos dagmamman och tyckte det var en god idé att gömma mig bakom soffan vilket resulterade i att jag trillade in i en stoooor luden kaktus. Jag var täckt av dessa taggar från topp till tå. Dagmamman och min mor spenderade timmar med att ta bort dem. Åh den smärtan. Kan känna det än idag