Är de så aggressiva? Jag trodde att de rullade ihop sig och typ...stacks passivtMin syster har blivit biten i stortån av en igelkott.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är de så aggressiva? Jag trodde att de rullade ihop sig och typ...stacks passivtMin syster har blivit biten i stortån av en igelkott.
Den mådde nog inte så bra... Hen gick under bordet och blev rädd för syrrans långkjol. Senare samma dag kom den tillbaka och attackerade våra krocketklot när vi spelade på gräsmattan.Är de så aggressiva? Jag trodde att de rullade ihop sig och typ...stacks passivt
...Och jag spräckte en tand genom att äta hallon...På samma tema, jag rev loss en liten bit emalj pga torkat kött på en framtand...
Finns inget, och då menar jag ABSOLUT INGET, som är så halt som hunddreggelJag har halkat i hundens dreggel, både en och flera gånger, vilket har resulterat i sträckningar i ljumsken ( vad det gör ont), samt ett antal islagna tår med blåa naglar som följd.
...Och jag spräckte en tand genom att äta hallon...
Hallonkärnor är INTE att leka med...
Jag smällde också igen en bildörr en gång i tiden, vi var några som fått skjuts. Jag förstod inte först varför jag inte kunde gå iväg - sen fick jag syn på min tumme och den stängda bildörren. Min reaktion blev att lugnt säga till kompisen "Be X att han inte kör iväg..." Kompisen slet upp dörren och sen började dunkandet i tummen. Hu.Slog igen framdörren på bilen. Inga problem
Sen slog jag igen bakdörren som nån lämnat öppen
Men då var min tumme ivägen såklart
Satan vad ont det gjorde
Jag har långa naglar. Har råkat hugga mig själv i handen med min egen tumnagel så att blodvite uppstod.
På samma tema, jag rev loss en liten bit emalj pga torkat kött på en framtand...
Man behöver inte ge upp godis. Det går att lära sig att tugga med den andra sidan....Ja, på tal om tänder! Jag har lyckats förstöra en och samma tand med en läkeroltablett, en ferrarigodis och en sockerbitgodis.
Jag har inte lärt mig något av det utan äter fortfarande godis