Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Torkat kött, hårt och jävligt skar sönder en bit i kinden
Min fader får besöka tandläkaren med jämna mellanrum när han ätit godiskolor eftersom plomberna fastnar i kolan och lossnar. Dyrt godis alltdåPå samma tema, jag rev loss en liten bit emalj pga torkat kött på en framtand...
Idag lyckades jag med konststycket att sticka mig själv på en vitlöksklyfta så att blodvite uppstod. De kan ju vara lite spetsiga i ändarna och uppenbarligen räckte det denna gången. Jag hade ändå handskar på mig som inte gick sönder men märkte efter en stund att det blev rött vid en av fingrarna... Detta är nog det mest udda jag skadat mig på.
Vad är den mest udda sak eller konstigaste sätt ni gjort er illa på? Nu vill jag höra era märkligheter.
Jag har också klivit på en död getingJag lyckades få ett getingstick i foten. Av en död geting som legat i fönstret på min inredda vind men trillade ned på golvet när jag städade.
Halkat i en vattenpöl utanför en hage och brutit benet Jag skulle elegant smita ut ur hagen under tråden och tappade balansen, ville inte falla rätt i vattenpölen och satte mig på foten.Idag lyckades jag med konststycket att sticka mig själv på en vitlöksklyfta så att blodvite uppstod. De kan ju vara lite spetsiga i ändarna och uppenbarligen räckte det denna gången. Jag hade ändå handskar på mig som inte gick sönder men märkte efter en stund att det blev rött vid en av fingrarna... Detta är nog det mest udda jag skadat mig på.
Vad är den mest udda sak eller konstigaste sätt ni gjort er illa på? Nu vill jag höra era märkligheter.
Och jag har ett antal gånger bitit ur flisor ur tänderna när jag ätit ölkorv. Verkar vara vanligt med benflisor i dom så jag är försiktig numer när jag tuggar. Å dom underbara tandläkarna tror inte på mej när jag säger hur det går till. Har även bitit ur nån flisa ur framtänderna då jag har en tendens att bita ihop när jag blir förbannad.På samma tema, jag rev loss en liten bit emalj pga torkat kött på en framtand...
Jag har blivit biten i handen av en fladdermus på en nattklubb i Tirana. Stackaren var helt skräckslagen, precis som personalen men jag lyckades få tag i den o släppa ut den.