Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså lasagneplattor verkar vara farliga grejor...
Jag skrattade åt kompisens konstiga hälta som hon påstod var pga schäferhår I foten.. Liksom vadå "schäferhår i foten"Ett ynka dalmatinerhår i hälen. Mycket smärtsamt och omöjligt att hitta
Jag skrattade åt kompisens konstiga hälta som hon påstod var pga schäferhår I foten.. Liksom vadå "schäferhår i foten"
Sen fick jag själv ett katthår I hälen
Ett ynka dalmatinerhår i hälen. Mycket smärtsamt och omöjligt att hitta
Jag körde en högaffel helt genom foten en gång, den hade straxt innan använts som dynggrep, blev en vecka på infektionsklinik med iv antibiotika o antifungicider.
Huuu!När jag var liten gick jag balansgång på ett smalt rör. Jag tappade balansen och föll så jag grenslade röret och fötterna nådde inte marken. Jag blödde ur underlivet efter det.
Det här får mig att rysa i hela kroppen. Om jag ser en film där någon blir misshandlad/torterad är det det absolut värsta, när de ger sig på naglarnaSen har jag stuckit mig under nageln på händerna på ryktborsten x antal gånger. Så pass att det kommit blod.