Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev en gång attackerad av en kotte (eller ekorre? ) i skogen.. Den träffade knogen så blodvite uppstod. Såg ut som att jag gett någon en rak höger
Förlåt, men...Annars har jag fällt ihop mig själv i en solstol. Det gjorde JÄVLIGT ont.
Förlåt, men...
Jag tog veets vaxremsor och blev skinnflådd. Lade ner det projektet efter det.Jag lekte hemmaspa och kom på att jag skulle vaxa armhålorna. Värmde vaxet i micron och smetade i vänster armhåla. Tänker att detta gör nog ont så jag får dra som tusan så det går fort. När det stelnat till en kaka så fullständigt sliter jag bort vaxplattan som väl är ca 8 gånger 15 cm.
Det ser ut som en skog på den. Massor och gula knappnålar liksom tätt tätt. Kulor liksom. Jag har ryckt bort rötter och hårsäckar och allt. Det blöder inser jag också eller det forsar blod från armhålan. På hela sidan på mig och på golvet. Jag hade katastrofont i nån vecka och kunde ej röra armen. Hår under den armen fick jag efter nåt år.
Men shit? Ett helt år? Kanske är värt att prova då...Jag lekte hemmaspa och kom på att jag skulle vaxa armhålorna. Värmde vaxet i micron och smetade i vänster armhåla. Tänker att detta gör nog ont så jag får dra som tusan så det går fort. När det stelnat till en kaka så fullständigt sliter jag bort vaxplattan som väl är ca 8 gånger 15 cm.
Det ser ut som en skog på den. Massor och gula knappnålar liksom tätt tätt. Kulor liksom. Jag har ryckt bort rötter och hårsäckar och allt. Det blöder inser jag också eller det forsar blod från armhålan. På hela sidan på mig och på golvet. Jag hade katastrofont i nån vecka och kunde ej röra armen. Hår under den armen fick jag efter nåt år.
Men hur?!Skada och skada... Men obehag och viss smärta... För massa år sedan skrev jag på msn med en kompis som berättade hur hon hade trampat på sitt tampongsnöre. Jag skrattade så jag grät i flera dygn, bokstavligt talat. Och frågade hur jävla långt snöre hon hade på sina tamponger. Sen något år senare trampade jag på mitt eget tampongsnöre. Det gör skitont .
Man sitter i skräddarposition med benen och på något sätt hamnar snöret under hälen och när man byter position så dras den långsamt ut i fel vinkelMen hur?!
Men varför hängde det ut? Var du naken?Man sitter i skräddarposition med benen och på något sätt hamnar snöret under hälen och när man byter position så dras den långsamt ut i fel vinkel
Inte vad jag minns möjligen troslösMen varför hängde det ut? Var du naken?