Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu har jag letat överallt och hittar inget om huruvida man styrker att man kvalat till t.ex. msv b om man inte har kvalkort. Hur visar man då att man har kvalat??
Jag hade med mig flera dressyrprotokoll i tävlingsmappen med procent som krävs för kval när jag startade MSVB som bevis för att jag kvalat. Behövde inte visa dom och fyllde inte heller i ngt meddelande till arrangör att jag kvalat.
Precis som de ovan har skrivit så fyller du i anmälan när och var du kvalat och klass och procent. Men det kan vara bra att ha med dressyrprotokoll som styrker det också. Där har du ju domarens underskrift. Jag har fått visa mina protokoll flera gånger, så visst händer det att de kollar.
En del arrangörer skriver i proppen att man ska ange kval, procent, vart, när och så. Nu finns ju alla resultat i TDB så det är enkelt att kolla. Men för det mesta utgår nog arrangörer att man har koll och vet huruvida man är kvalad eller ej.
kl Ja och oavsett vad arrangören skriver i proppen så står det ju i tr att kval ska anges vid anmälan. Så egentligen så borde man inte behöva ha med något kvalpapper om man följt TR och skrivit med när o vart man kvalade i anmälan eftersom klubben då redan borde ha kunnat kolla upp det. Men det tar ju inte så mycket plats att ha två protokoll i tävlingsmappen så man kan ju alltid ha det med sig om man vill vara extra säker.
"Kvalifikation skall anges vid anmälan och kunna visas upp i sekretariatet före start."
Jag hade glömt det där med att det ju dessutom står att det ska kunna visas upp i sekretariatet också, så det är väl bara att alltid ha med protokoll så man är på den säkra sidan. Förut tänkte jag att det bara var bra att ha med utifall att, inte att det var "lag" på att man hade med det.
Gravid - 1år Nä asså här går det sådär, vi fick inte till något bra timeat försök nu i december heller på grund av ja… livet typ 🙃 men men, en månad...
Hundträning Hur länge har du haft henne? Har hon fått landa hos dig?
En av mina omplaceringar var ett misshandelsfall som ville sätta efter allt och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.