Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hamnat i "normaliseringsprocessen" och har hela tiden accepterat mer saker som jag egentligen inte tycker är ok. Hans humör har varit gräsligt men jag har accepterat det i brist på annat...Min bästa vän har jämfört mig med en misshandlad kvinna som inte ser någon annan lösning än att stanna med den mannen som misshandlar kvinnan. Och det är väldigt sant. Vi har grävt ner oss i olika fåror och när han träffade en annan kvinna så gick han...Istället för att jobba för att stanna. Mitt misstag...
Jag har hamnat i "normaliseringsprocessen" och har hela tiden accepterat mer saker som jag egentligen inte tycker är ok.
Ocn nyss skickade han en nyårshälsning till mig på Facebook?
Fast hör inte det bara till vanligt hyfs att skicka en nyårshälsning till någon man känner såpass väl som ni känner varandra?Ocn nyss skickade han en nyårshälsning till mig på Facebook?
Nej att han önskade mig ett gott nytt år kändes bara spydigt. Så som han har betett sig och han vet att jag inte ville bli lämnad.
Vi behöver samarbeta för barnets skull, men annars vill jag skapa avstånd. Men inte ens det förstår han. Han blev förvånad när jag skrev att jag inte vill åka gemensamt till dotterns tävlingar under den närmaste tiden. Han ser inte alls problemet. För honom är allt som vanligt, han har bara bytt familj...
Han misshandlar mig psykiskt. Med sin ilska har han fått mig att backa undan och gå och gömma mig och inte ifrågasätta. Och sen klagar han på min brist på initiativförmåga!
I morse mådde jag gräsligt. Dödsångest. Att se den tomma sängen bredvid mig gjorde så fruktansvärt ont. Jag trodde på allvar att det vore bättre att dö och slippa ifrån allt.
Ocn nyss skickade han en nyårshälsning till mig på Facebook?
Vilket väl inte förvånar någon? Han verkar inte tänka så klart. Om han alls tänker.
Däremot är du stark och klartänkt. Det kanske han inte väntat sig?
Jag önskar att 2014 blir ett bra år för dig och dottern!
Jag skaffade en enkelsäng. Bred och generös, men enkel. Hade inte heller klarat att ligga ensam i en dubbelsäng och se en tom plats bredvid mig.
Dessutom är det er gemensamma säng. Kanske läge att byta den? Så påminns du inte varje kväll och morgon?
Jag börjar att fundera på om han inte försöker att köra med bigami?
Att ha två familjer för olika ändamål?