P
Pauliina
Sv: Det bästa/finaste ni sätt någon göra vid ridning?
*kl*
underbar tråd..
*putteliputt*
*kl*
underbar tråd..
*putteliputt*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hjälpte till med några vuxna nybörjare som skulle lära sig rida för ca 1år sedan. En av "tanterna" satt hela tiden och höll i ponnyn som hon fått eftersom han var ganska pigg.
Efteråt när de ridit klart ställer hon sig högt och tydligta att talar om för hästen att han är sååå snäll som lät henne rida på honom och tack för idag hoppas jag får träffa dig nästa vecka osv osv, och hon ursäktade sig för slitandet i munnen och förklarade att hon var lite rädd däruppe men att han hade hjälp henne att bli mycket bättre än hon var först
Detta har inget med ridning eller människor att göra men jag berättar det i alla fall.
En kompis till mig har en häst ca 180 cm. Hon tar in honom i hans box för han ska äta kraftfoder. Men hästen ställer sig inte som vanligt när han ska äta utan han står helt snett med kroppen och äter i lugn och ro. När min kompis går in i boxen och tittar i ena hörnet så ligger det en liten höna och ruvar på ägg! Tycker det är farcinerande att ett så stort djur bryr sig om en liten höna....