L
lindgreen
Sv: Det bästa/finaste ni sätt någon göra vid ridning?
Mer sådana pojkvänner/män/sambos!!!!
Jag måste bara lägga in lite om min sambo också!
Han är inte speciellt hästvan, inte innan han träffade mig åtminstone. Nu när vi har några hästar på gården är det i stort sett ofrånkomligt att han får kontakt med dem, han hjälper mig att ta in och så när jag inte kan eller när han bara vill vara med.
En av hästarna har varit ganska tuff, en unghäst med mycket vilja som man verkligen måste förstå och vara öppen för för att ha en fin relation. Märk min förvåning när jag ringer hem från jobbet och han säger att han sitter på bryggan med den hästen och "myser"
"Han sa att han ville gå ut och gå en stund så jag tog med lite picknick åt oss innan vi klädde oss och gick på promenad", behöver jag säga att jag älskade honom lite extra då?
Eller när jag kom hem efter att jobbat hela lördagen och hittar honom sovandes bredvid ovan nämnda häst...
Har även ett sto som tyr sig enbart till mig, haft en lång och tråkig historia bakom sig. Hon gillar inte alls sambon och vill helst knappt se honom. Andra män jag känner hade struntat i det och burdust traskat fram i alla fall, inte han.
Han sa en gång till mig "hon vill inte prata med mig och det accepterar jag, men jag finns här för henne när hon är redo"
Mer sådana pojkvänner/män/sambos!!!!