Dessa underbara får :D

Minerva

Trådstartare
På skolan igår satte jag mig i fårinhängnaden eller vinterhagen eller vad man ska säga...
jätte många får och lamm kom o nosade på mig :love:
Knäppte några bilder på dem... Fastnade verkligen för en tacka och hennes två lamm :love:

84229_1174497342.jpg

En mörk natt ska jag snatta henne och hennes barn :D Vet bara inte vart jag ska ha dem :o

Några fler bilder :D

16970_1174496054.jpg

:love:
66479_1174495868.jpg

Hela Albumet (21 mars)

Några andra som har bilder på sina eller andras får? :D

Sv: Dessa underbara får :D

Min skola är på Nordvik, i Noraström :)
Jaså det va du? :) va det nått å se då? ;)

Japp :p de verkar ha det jätte bra :D va så fruktansvärt kul att så många kom fram till mej med.. en del tackor kom o nosade mig i ansiktet :bump: Har de aldrig gjort förr.. utan de flesta brukade bara springa i halv panik bara man kom i närheten..

Min skola är på Nordvik, i Noraström :)
Jaså det va du? :) va det nått å se då? ;)

Haha, jag stortrivdes :) Vi bodde i nån stuga i Prästmon. Det kanske inte ligger i Kramfors men nära. Vi bodde typ vid nåt ställe där de hade grisar tror jag. Jättetrevligt var det iaf ;)

(sry för offtopic)

jaha :) vad trevligt :D
Nä det är väl inte så långt ifrån :p (har bott här i 18 år snart 19 år vet fortfarande inte vart det ligger exakt:p)

Har insett idag att det är fel tacka :eek: det är två som är jättelika varandra :crazy: kollade noga på bilderna nu...
Detta är MIN tacka :p Hon har ju inga lamm :(

96436_1174495057.jpg

Men den andra är jätte fin med :p tror ja ska ta hem båda ^^

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 981
Senast: manda
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 421
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 340
Senast: Motacilla
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 934
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar