Dessa monster ska snart levereras...

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare KaZa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 125
Ja, söt men farlig :D :angel:

Troligen är det hon som blir kvar eller stortjejen. :angel:

Jag har plats för en till här hemma
(men säg inget till sambon bara )

OM jag lyckas bestämma mig någon gång om jag ska behålle en av dem eller inte, så kan väl DU ta henne om jag inte gör det!! Jag lovar att inte skvallra för Din sambo. :angel: :D :) :p

Jaa!!
Perfekt! Sambon är ju inte hemma på dagarna ändå å på nätterna kan ja ju gömma henne under täcket :idea: :angel:

Jag har länge velat se dinna vovvar....... men inte en enda gång har jag lyckats!! :cry:
Datorn är dessutom segare än segast!! Jag kastar ut datorn snart!! :devil:

Vill Du kan du PM:a din mailadress så ska jag skicka alla bilder du vill ha på hund, valpar och ev. körekipage om du är intresserad. :D

Liknande trådar

Gravid - 1år Hej! Jag skulle behöva lite tankar kring den situation jag nu hamnat i. Jag behöver få skriva av mig, vill inte berätta om detta för... 2
Svar
26
· Visningar
4 899
Senast: Snö
·
Hundhälsa Vill bara skriva av mig.. Har en dvärgpinscher hane snart 2,5år (värsting-åldern) och var förra veckan hos veterinär med honom då jag... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
12 490
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Det var en helt vanlig lördag eftermiddag. Vilda (min friska och aktiva tik på 9 år) mådde bra som vanligt och vi lekte söka godis i vår... 2
Svar
27
· Visningar
8 688
Senast: madde_84
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
13 206

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka