Deppiga låtar

Skorpion76

Trådstartare
Varje gång om jag hör det här låten börjar jag gråta och jag förstår inte varför. Det är verkligen riktigt konstigt.
www.youtube.com/watch?v=KCgJXuOqTYY
Det är samma sak med denna:
www.youtube.com/watch?v=vxzXoWvm46M
Den här också!
www.youtube.com/watch?v=aaboRPhAi-s
Här kommer en till:
www.solstollarna.se/texter_att_sl?
Här kommer ytterligare en:
www.youtube.com/watch?v=Z5zJg6BKP84

När jag hör någon av dessa låtar rinner tårarna utan att jag riktigt förstår varför. Kanske är jag extra känslig eller något sådant.

Varje gång om jag hör det här låten börjar jag gråta och jag förstår inte varför. Det är verkligen riktigt konstigt.
Den här också!
Här kommer en till:

När jag hör någon av dessa låtar rinner tårarna utan att jag riktigt förstår varför. Kanske är jag extra känslig eller något sådant.

Om du klistrar in länkarna där jag ringat in här så ser folk dina klipp direkt i inlägget.

tVtgc6v.jpg

Den var fin!

Eftersom Sailing var 70-tal var jag tvungen att gräva fram en annan monsterhit från den tiden. Fast idag låter den som en riktig kalkon - med TVÅ tonartshöjningar. :D

Den här också!
Här kommer en till:

Rod Stewarts Sailing spelade vi på min mammas begravning. Jag gråter också då jag hör den...

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 538
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ "Du är duktig på att jobba och ställer upp på även konstiga arbetsuppgifter. Vi är båda nöjda med dig. Därför kommer det låta konstigt...
Svar
19
· Visningar
3 187
Senast: Avalbane
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har nu varit och mätt mina järnvärden igen, och kan inte låta bli att spåna vidare lite kring detta... När jag läser om tecken på...
2
Svar
22
· Visningar
4 667
Senast: Luff
·
Gravid - 1år Hej! Kände att jag behövde skriva av mig. Går in i vecka 38 på söndag och har dom senaste två veckorna blivit deppig och mer orolig...
Svar
9
· Visningar
5 870
Senast: Krati
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka