Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Vilken fruktansvärd chock! Jag beklagar din förlust.

Vad gäller er dotter, tror jag att Enyas råd är alldeles riktiga.

Fatta inga beslut än om boende osv, låt din familj ta hand om er.

Kram till dig och lilltjejen.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Han har inte sagt så mkt annat än att han inte tror ett smack på gud, så sånt prat bör inte vara på begravningen.

Borgelig begravning är inga som helst problem att ordna, det är huvudmannens (dvs Kyrkan) skydlighet.

Än en gång, beklagar!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag förmår inte komma med ord som ger dig tröst. Men vi buke och alla dess fantastiska personer kommer finnas här för dig genom allt. Det kan du vara säker på.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja som sagt så kommer jag låta hans föräldrar ta det mesta. Vet bara att jag ska se till att alla hans vänner ska få möjlighet att komma om de vill!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Men kära nån, jag vet inte vad jag ska säga. Så fruktansvärt tragiskt. Skickar mina varmaste kramar till dig, beklagar verkligen sorgen.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Det är det bästa rådet du kan få nu. Du är i chock och då är det inte klokt att fatta stora beslut.
Det är bara en sak du måste göra nu- och det är att andas.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag andas, och jag tar verkligen en sak i taget. Jag har inga som helst måsten utan bara massor av kärlek runt mig.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Har tänkt kommentera i 30min men vet inte vad jag ska skriva... det är nog det värsta jag har läst... börja nästan gråta och blev helst tyst här i soffan... vilken mardröm :(


stor kram till dig och din familj <3 kommer tänka på dig... :(
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Oj... Jag vet inte vad jag ska säga. Mina ord räcker inte till. Jag är så hemskt ledsen och beklagar verkligen, så himla tragiskt. Fy sjutton vad hemskt!

Är det något jag kan göra så tveka inte på att höra av dig.
Många kramar! Tänker på er och tänder ett ljus.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 966
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 085
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp