Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Frågan är ju bara var vi ska bo sen. Vill ju inte byta dagis eller så till Alice. Det är ju lite ironiskt att min gamla lägenhet såldes i morse... Den hade iofs varit för liten, men ändå nånting annat än hemma hos mina föräldrar.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

KL

Åter - behöver du någon som helst hjälp - hojta.

jag bor en inte alltför lång bilresa bort. Går att kvista över en kväll eller en helgdag. Har inget särskilt för mig under jul i alla fall.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja det första jag gjorde var ju i princip att börja packa för att inte behöva vara där mer än nödvändigt. Och det enda jag kommer på att jag glömt är några julklappar, men de kan mamma hämta åt mig.

Du är i chock nu, det praktiska känns verkligt och är det du kan ta tag i men ta inga beslut just nu! Byt inte lägenhet eller gör dig av med saker precis just nu, den tiden kommer sen! Ge det åtminstone någon vecka eller två!

Önskar jag kunde ta en del av din smärta så att det blev lättare men det går ju inte. Vet att vi finns här i alla fall, vi lyssnar på allt - stor och smått!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Nä lägenheten står på honom så den måste ju skrivas över på mig innan jag kan byta den. Eller om vi säger upp helt. Men det bästa vore ju att byta inom samma hyresvärd.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jösses, vilken mardröm :( Stora kramar härifrån
consoling1.gif
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Stor kram till dig och dottern!

Hojta till om du behöver hjälp med vad som helst, det är inte så överdrivet långt till Uppsala från mig och jag är hemma och sjukskriven.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Vad hemskt!!! Inte vad man väntar sig när man kommer hem, vilken chock :(

Kram på dig och ta hand om er!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Men kära nån!
Vilken förfärlig chock, vad hemskt, jag beklagar djupt.
Ta hand om dig och din lilla flicka
Fint att din familj finns så nära.

Bukefamiljen är nära också. Jag bor inte jättelångt bort och kan finnas för dig om det behövs
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Mina djupaste kondoleanser till dig, din dotter och era familjer!

Jag förlorade också min man plötsligt och oväntat så jag förstår hur du har det.

Ta hand om er, stor kram.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag är så hemskt ledsen. :( Det finns nog inget jag kan säga eller göra, men om du kommer på något så säg till!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Men kära nån!
Vilken förfärlig chock, vad hemskt, jag beklagar djupt.
Ta hand om dig och din lilla flicka
Fint att din familj finns så nära.

Bukefamiljen är nära också. Jag bor inte jättelångt bort och kan finnas för dig om det behövs

Jag saknar ord o kan bara förmedla varma tankar/kramar.
Jag finns oxå inte alltför långt bort. Är ledig ca 10 dagar efter juldagen.
Säg bara till.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Men hjälp vilken chock! Jag blir helt tom på ord. Men ville iaf skicka en hel hög med energi och kramar och visa att jag bryr mig.
Massa kramar!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

*KL*

Stor kram härifrån också. Jag finns också i krokarna om det behövs extra händer.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Det finns inga ord men jag vill ändå skicka en stor kram till dig och dottern!
Jag är glad att ni har nära och kära omkring er och det är verkligen en mardröm! :(
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 966
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 084
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp