Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Sambons mormor gick bort i februari pga hjärnblödning. Hon hade sagt till sin man kvällen innan att hon ville ha sovmorgon. Tyvärr vaknade hon aldrig mer :(

Skickar en tanke och en kram. Starkt jobbat av dig att försöka i alla fall!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Så fruktansvärt hemskt :cry: Det är verkligen den värsta mardrömmen man kan tänka sig.
Många varma kramar till dig och till din lilla dotter.
Jag finns på pm om du vill prata med någon utomstående.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag har suttit en stund och läst tråden, finner inga ord som känns "rätt", men jag vet att du är en otrolig person och underbar mamma.
Ta en sak i taget och ta inga snabba beslut nu när du är i den akuta chockfasen vännen, se bara till att det basala behoven fungerar, mat, vila och din och A´s trygghet med alla omkring er.
Du vet vart jag finns, dygnet runt!

Många varma långa kramar!!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Beklagar sorgen, jag har nästan varit i samma sits. Skillnaden är att jag vaknade av att min dåvarande sambo lät underligt, när jag tittade på honom var han blå. Han överlevde men med allvarliga hjärnskador. Varför han fick hjärtstillestånd vet vi inte, han var fullt frisk och vältränad. Vi hade inte heller några barn.

Ta inga stora beslut just nu. Ta hand om dina barn,och låt dig bli omhändertagen av dina anhöriga och vänner. Att söka hjälp för barnen och få hjälp av förklara låter som ett klokt beslut.
Kram.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Så fruktansvärt! Jag känner dig inte men får tårar i ögonen, önskar dig all styrka för att ta dig genom detta.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Tack alla! Jag är så enormt tacksam!

Önskar bara jag kunde sova också... men nä, det har hittills bara slutat med att det lilla maginnehåll jag hade har hamnat i toan istället... Blir det inte bättre måste jag nog försöka få nåt att sova på, måste ju fungera någorlunda dagtid för dotterns skull. Trodde inte det skulle bli så svårt att sova, och jag kan inte säga att det är tankar heller utan jag vaknar så snart jag slumrat till. Kan inte slappna av...
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag är vaken och jag gråter med dej. Kan du inte ta en insomningstablett så att du får lite vila? Det är fint att du har din familj och dina vänner omkring dej, och jag hoppas att ni kan få någon sorts julfrid trots allt, särskilt för lilla dotterns och övriga barns skull. I morgon tänder jag ett ljus för er vid vår kyrka, och skickar kramar.

Min morbror gick bort på ungefär samma sätt för många år sedan...
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Har tyvärr ingen tablett av någon sort alls att ta... Men jag inser ju nu att jag måste nog skaffa det. Hoppas pappa kan fixa via kollegor på Karolinska så jag slipper vänta tills måndag.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Varm mjölk med honung? Jag antar att du har dina föräldrar där som tar hand om dej så gott det går.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Eftersom jag inte ätit på några veckor, ja, annat än vlcd-shakes så skulle nog min mage sparka bakut på varm mjölk :/ Mamma var in för en stund sen och tittade till mig. <3 Försöker slötitta på tvn men det är svårt att stänga av...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 966
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 085
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp