Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja närakuten finns ju också. Ska prata med mina föräldrar så snart det blir morgon och se vad som är enklast.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Haha, nattsuddare ;) Och det är inte morgon förrän det är ljust ute... Vill inte väcka mamma, det är bättre att hon sover nu och kan hjälpa med Alice imorrn.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag fick ihop kanske 40 min totalt över hela natten. Fram på morgonen så brakade magen totalt så jag har kräkts upp allt jag hade i mig. Nu känner jag mig mest som en blöt fläck...
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Men herregud! Vilken hemsk mardröm! Jag tänker på er och tårarna rinner! :cry:

Jag skickar en massa styrkekramar och ta hand om dig själv och A nu!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag fick ihop kanske 40 min totalt över hela natten. Fram på morgonen så brakade magen totalt så jag har kräkts upp allt jag hade i mig. Nu känner jag mig mest som en blöt fläck...

Är det någon tröst så har jag varit vaken med dig inatt, jag och Baloo har tänkt på dig och Alice, mycket. Det är så orättvist, så jävla orättvist. FAAAAAAAN att det är så långt mellan oss. Önskar jag kunde trolla...

Som sagt, du vet var jag finns. Älskade vän! :love:
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Det är ju inte så underligt.

Krama A och resten av din släkt så mycket du orkar med!!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag förstår att rubriken är Den värsta mardrömmen...
En kram från mig också, jag tänker på dig och din dotter.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag beklagar sorgen. Vilken hemsk upplevelse. Aj vad ont det gjorde att läsa vad ni går igenom. :(
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Så bortom alla ord fruktansvärt. Jag skickar mängder av varma kramar till dig och din dotter. Laddar upp ett moln fyllt av värme och blåser det mot Uppsala.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag förlorade en vän på samma sätt för 1½ år sedan. Hans fru vaknade bredvid honom och han var borta sen länge. Oerhört tungt för oss som är kvar, men säkerligen ett skönt sätt att vandra vidare på. Mina tankar är hos dig och din familj!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Svarar alla i samma.

Har kunnat slumra lite till och från i soffan idag. Det har gjort gott. Har smuttat på vatten och en shake och får behålla det iaf. Mamma tog med sig dottern till affären nu, de ska hämta ut mitt Secret santa paket och skicka en annan julklapp. Livet måste ju fortsätta ändå på nåt sätt... cili är en ängel och åker till hästen idag, jag är inte kapabel att köra bil... Det är så många fina vänner som sluter upp så jag blir alldeles rörd av det! :love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 966
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 085
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp