Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Tillåt din ilska och alla andra känslor som kommer, det är fullkomligt normalt! Du KOMMER att klara det, även om allt just nu måste vara otroligt förvirrande.
Stor STYRKEKRAM!!!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja stänga inne känslor ska jag inte göra. Det gjorde sambon konstant och jag gnatade alltid på honom om det...

Jag är ändå väldigt frustrerad att det är så mkt helgdagar nu, jag vill ta tag i saker...!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

På ett sätt kanske det är bra att det är mycket helgdagar nu, det finns tid och utrymme för dig att komma ur chocken och hinna ifatt dig själv? Det finns tid för dig att kunna bryta ihop när du behöver. Själv skjuter jag upp känslorna när något svårt och jobbigt händer och är jättepraktisk och rationell, tills mina uppdämda känslor kommer alla på en gång. Säger inte att det nödvändigtvis är så för dig, men jag tror det är ganska vanligt.
Du kommer att klara det, på något sätt går det. Stor kram!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Du kommer ha arga dagar, ledsna dagar, bra dagar. Det går inte att styra över, åtminstone inte nu i början.
Ta hjälp av din familj om du behöver gå iväg och rasa av dig lite.
Det finns inget fel sätt att sörja, bara ditt eget.
Kram
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Alltså, jag har ADHD och väldigt raka tankar. Jag har accepterat att han är borta, även om det gör jävligt ont... Men jag hatar att vänta. Han står på ALLT hemma, lägenhet, el, bredband, försäkringar, ALLT. Det måste ju göras vid.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Å vad gör det om det inte blir gjort att ändra det idag då?

Min farfar stod på farmors telefonabonnemang i 20 år trots att han var död..

Försök att släppa och slappna av, allt det där kan du ta efter nyår.
Ta det lugnt! Njut av din dotter och din fina häst, låt nära och kära ta hand om er.
Försök att ha det så bra som ni bara kan ha det just nu.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Det är ju inte bråttom så, jag vill mest bara få klart med annat boende. Kommer inte kunna bo i lägenheten och sängen måste försvinna...
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag förstår helt hur du tänker.

Jag är precis likadan. Vill göra klart saker och ting innan jag kan gå vidare. Det känns så skönt när allt praktiskt är löst och känna att man har kontroll över vardagen. Sen får man gå vidare efter det.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Det förstår jag.
Jag hoppas att ni hittar ett annat boende snarast möjligt så ni kan börja ert nya liv utan att påminnas om allt det hemska mer än nödvändigt.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Har iaf fått fatt i lite av den musik han gjort och den här tror jag ska vara med på begravningen på nåt sätt.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Men herregud, vad tragiskt. :( All världens styrkekramar till er båda, ta hand om er och krama extra mycket på nära och kära!

Kanske skönt att du mest tänker praktiskt nu och det är säkerligen så du funkar, men glöm inte att det är okej att sörja också. Kram!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Det här var ofantligt smärtsamt att läsa, jag vill inte ens försöka föreställa mig hur smärtsamt det är att faktiskt uppleva det. :( Beklagar denna oerhörda sorg.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag vill ha nåt av honom och inte bara begravningsmusik. Ska såklart lyssna igenom allt jag hittar, men den vet jag att han var nöjd med.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Det tycker jag låter bra, jag personligen har lite svårt för begravningsmusik.
Den bästa begravningen jag varit på var en väns och då spelade dem bara hennes favorit musik.
Det tyckte jag kändes fint och personligt.
Han som dessutom gjort lite egen musik är ju ännu bättre och framförallt när det är en melodi som du vet att han själv tyckte om :)
Då kommer det ju att verkligen kännas han.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Varje gång jag öppnar skype ser jag det sista han skrev till mig; "Pussa" :love: Det är så tomt...!!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

"Jag har varit med om dig, jag kan aldrig förlora dig" - Jacques Werup
Men jag saknar dig nåt så enormt...
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Tycker den blir ENORMT bra!!!:love:

Även om hans föräldrar ska arrangera begravningen så är jag säker på att de behöver din medverkan/hjälp.

Det ska vara något som du och hans vänner känner för.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 966
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 085
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Oväntade saker ni finner läskiga
  • Hiss och diss del 5
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp