Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag skulle bara vilja ge dig en stor kram! Det är så otroligt sorgligt!
Kram!♥
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag är imponerad av den styrka du uppvisar i detta läge, hur du håller ihop,och får vardagen att gå för dig och dottern. Styrkekramar!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

KL

Så otroligt tragiskt :(
En jättekram till både dig och dottern!
Men vad skönt att ni kan bo hos dina föräldrar. Vet inte vad jag ska skriva, finns inga ord som känns passande sas. Allt känns fjuttigt, men tänker på er båda.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Det är nog en bra idé så du får en balans jämfört med minnena när ni hittade honom. Jag var tveksam att göra det när min far gått bort men gjorde det ändå och det var väldigt fint.

*stor styrkekram till dig och dottern*
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag kommer ha en vän med mig, hon stod både sambon och mig väldigt nära. Det känns bra att ha hennes stöd samt att hon också får ta farväl.

*kl*
Inatt har jag drömt massor. Inte om sambon utan om mitt ex som inte behandlade mig väl utan förskingrade mina pengar + levde med en annan kvinna parallellt med mig. I drömmen kom han tillbaka och klev in här som om ingenting hade hänt. Och jag blev så arg! Jag skrek och kastade handgripligen ut honom. Slängde tavlor på honom så glasen krossades och skrek att jag faktiskt har en familj nu, fast jag inners inne visste att det inte var sant längre... En så annorlunda dröm! Det var jobbigt och jag vaknade ju inte direkt utvilad, men det var skönt att få ut lite aggressioner ändå.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Det var ditt undermedvetna som behövde släppa ut känslorna. Bra att din idiot till ex fick skiten i drömmen ;) Förtjänade han.

Jag har inte kommenterat här tidigare utan hållit mig till FB. Du vet var jag finns no matter what vännen :love:
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja ju mer jag tänker på det så var det skönt att få ut aggressioner i drömmen! :D

*kl*
Det blir inget besök på bårhuset idag, de har inte fått klart med papperna än tyvärr. Men det känns ganska bra ändå, vi har klarat av besök hos hyresvärden vilket gick bra, vi fick bra info, och så har vi varit i stallet. Min vän kom och mötte upp i stallet så tog vi en promenad med hästen och dottern som ryttare. Det var jätteskönt att komma ut ett tag!

Nu får ni hålla tummarna allt vad ni har för att vi ska lyckas med boendet. Det kan nämligen finnas möjlighet att hyra en tvåa i ett hus snett över gatan från mina föräldrar. Det innebär nåt eget, men ändå såpass nära att dottern kan gå själv mellan!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Vi fick tjata rätt mycket när vi ville se min syster. Det var ju dagen före midsommarafton då.

Hoppas p tur med den lägenheten då, hade ju varit jättebra.
Kram
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja ju mer jag tänker på det så var det skönt att få ut aggressioner i drömmen! :D

*kl*
Det blir inget besök på bårhuset idag, de har inte fått klart med papperna än tyvärr. Men det känns ganska bra ändå, vi har klarat av besök hos hyresvärden vilket gick bra, vi fick bra info, och så har vi varit i stallet. Min vän kom och mötte upp i stallet så tog vi en promenad med hästen och dottern som ryttare. Det var jätteskönt att komma ut ett tag!

Nu får ni hålla tummarna allt vad ni har för att vi ska lyckas med boendet. Det kan nämligen finnas möjlighet att hyra en tvåa i ett hus snett över gatan från mina föräldrar. Det innebär nåt eget, men ändå såpass nära att dottern kan gå själv mellan!


Vilken fruktansvärd syn ..kramar i massor från mig
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Han kom ju in sent i fredags så det är ju egentligen inte så konstigt att de inte hunnit. Nästa möjlighet är på fredag, hans mormors födelsedag...
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Håller tummar och tår att du får lägenheten!

Det vore ju toppenbra :)
Måste väl kännas himla skönt att ha föräldrarna så nära nu när du säkert kommer att behöva extra hjälp och stöd framöver.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja mina föräldrar är toppen! Båda är deltidspensionärer dessutom så de har gott om tid :) Och mamma ringer ägaren till lägenheten nu ;)
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

håller tummarna hårt för lägenheten! Låter som en väldigt bra lösning.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

De ska ha ett familjeråd och hör av sig innan kl 20 ikväll! Snacka om nervositet nu!! :o
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Beklagar verkligen er sorg. Vid jultid också för att verkligen strö salt i såren.

Tycker att musikstycket du delade var oerhört fint men också lite sorgligt.

En stor styrkekram till dig!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag hoppas verkligen att ni får hyra lägenheten och att allt blir så bra som det kan .



Beklagar verkligen :(
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

*kl*
Nu har vi berättat för dottern, dagens julkalenderavsnitt passade bra att inleda med och spinna vidare från. Hon torkade mina tårar, kramade om mig och höll med om att pappa alltid kommer att finnas i våra hjärtan <3 Sen hittade hon mina hörlurar och bad att få lyssna på pappas musik. :love: Hon är så fantastiskt klok min tjej! Idag på stallet så berättade hon tydligt för stallägaren att jag skrek för att pappa var sjuk och det kom två ambulanser så hon hade ju det klart för sig redan. Hon är ljuset i mitt liv! :love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 967
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 085
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp