Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag beklagar verkligen sorgen! Jag känner dig inte, men tänker på dig och din dotter.

Jag reagerade likadant med "rastlöshet" när en nära anhörig plötsligt hittades död, och jag hoppas att du lyckas få nytta av den genom att fokusera på begravningen.

Låten är för övrigt underbar! Hoppas du får lite sömn i helgen, så att både du och hjärnan får lite paus. Ta hand om er, så gott det går.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja, det var verkligen den allra värsta mardrömmen någon människa ska behöva uppleva.

Ta hand om dig! Stora stora kramar

/Björk
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Nu börjar ilskan komma. Vi var ju två om det här! Vi delade ansvaret över Alice, det var ett gemensamt beslut. Det är inte ok att lämna allt till mig! Hur mkt vänner och familj vi än har så är ansvaret bara mitt nu, och det känns enormt skrämmande :( Hur ska jag klara resten av livet ensam...? :cry:

Du kommer klara det här. Ibland vill inte livet som man själv ville och faktum är att man klarar av det ändå för att man måste. Det blir lättare och lättare vartefter tiden går och man växer i det nya.

Släpp ut alla känslorna och känn dem. Tillåt dig att känna dem hur jobbiga de än är.

Kramar i mängder till dig och till din lilla dotter.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag är så hemskt ledsen!

Det finns inte ord att trösta när kaoset är som värst.

Men det viktigaste är att det inte fanns något sätt för dig att "veta" att det skulle bli så.
Du gjorde rätt att ge sambon möjligheter till ostörd sömn.
Du gjorde rätt som lät honom sova ensam av hänsyn.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Åh jag vet inte vad jag ska säga. Känner en så stor sorg för din och din dotters skull. :(
Stor kram
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

*kl*
Jag sov lugnt och gott i 10 timmar, tack CillaW :love: Välgörande för både Alice och mig! Nu ska vi göra oss i ordning och åka till farmor och farfar en sväng.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Åh vilken lyx! Och Buke är toppen ;)

Tänk så bra att A har kvar alla "gamlingar" så de kan minnas hennes pappa med henne :love:
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Så fruktansvärt tragiskt. Jag beklagar förlusten av hela mitt hjärta.

Skönt för er att ni har kärleksfull familj och goda vänner omkring er. Och så väl att du har fått sova gott.
Kramar till dig, ta hand om dig!
 
Senast ändrad:
Sv: Den värsta mardrömmen...

Läste trådstarten och har tänkt på dig sedan dess, men finner fortfarande inga ord. Beklagar verkligen din svåra förlust. Skönt att du har bra stöd och kärlek omkring dig.
Stor kram!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Nu gråter jag mer, men det är inte chock längre. Förmiddagen hos farmor och farfar gjorde ffa dem gott, Alice glädje smittar :love: Vi gick också till en av de största begravningsplatserna i stan där det finns en jättefin minneslund med en källa men också ett parkområde där man kan ha en sten med namn på så att det ändå finns en fysisk plats att gå till. Jag vill ha det ffa för Alice skull men det är lättare att ha något att ge blommor och teckningar och så till.

Alice kunde inte sova middag idag utan slocknade framför tvn nu, så det kan bli sent ikväll, men så får det bli ibland.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag känner så med dig, det är så orättvist att ni ska behöva gå igenom det här.

Jag vet vad ni lever i just nu och vad ni har framför er, och kan tyvärr inte göra så mycket mer än att beklaga din och dotterns enorma sorg, och skicka MÄNGDER av styrkekramar.
Hoppas ni kan hitta lite ro i helgerna trots det här, och att du kan finna någon slags vardag igen. KRAM till er båda.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

ALL min kärlek åt DITT håll Ninna! Jag tänkte ställa in mitt eget firande igår. Jag blev så lamslagen av eran förlust och stora sorg. Det går ju inte ens att föreställa sig egentligen. Men jag valde ist att fira och njuta trots allt. För att jag kunde det Du ej längre kan. OCH uppskattade det desto mer. Livet är så nyckfullt och förgängligt. Jag strikade en gång bara men skrek "för Ninna"! Du är en sagolik människa! Alla andra där ute. Ta hand om varandra! NU! Allt kan vändas på en sekund! Du finns i mina tankar Ninna. <3
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Tänker på dig, Ninna!
Kramar från Ahmanda & Luzze

Alice och jag bor på huset nu, om du har vägarna förbi så knacka på! Gosar gärna lite Luzze nu :love:

Jag känner så med dig, det är så orättvist att ni ska behöva gå igenom det här.

Jag vet vad ni lever i just nu och vad ni har framför er, och kan tyvärr inte göra så mycket mer än att beklaga din och dotterns enorma sorg, och skicka MÄNGDER av styrkekramar.
Hoppas ni kan hitta lite ro i helgerna trots det här, och att du kan finna någon slags vardag igen. KRAM till er båda.

Ja du om nån vet ju verkligen hur det är. Och det är så tragiskt att det ska behöva vara så :cry: Jag är så fokuserad på att hålla dotterns vardag så det funkar faktiskt över förväntan. Så får vi se hur det blir när den riktiga vardagen börjar igen. Tack och lov så går hon på ett fantastiskt bra dagis. Efter nyår nu kommer det bara vara 16 barn på 3,8 pedagoger så hon blir väl omhändertagen där. Jag har redan pratat med föreningens ordförande och han, jag + pedagogerna kommer troligen ha ett möte innan hon börjar för att prata igenom allt. Det känns tryggt!

ALL min kärlek åt DITT håll Ninna! Jag tänkte ställa in mitt eget firande igår. Jag blev så lamslagen av eran förlust och stora sorg. Det går ju inte ens att föreställa sig egentligen. Men jag valde ist att fira och njuta trots allt. För att jag kunde det Du ej längre kan. OCH uppskattade det desto mer. Livet är så nyckfullt och förgängligt. Jag strikade en gång bara men skrek "för Ninna"! Du är en sagolik människa! Alla andra där ute. Ta hand om varandra! NU! Allt kan vändas på en sekund! Du finns i mina tankar Ninna. <3

Tack fina du <3 Det är klart att livet ska gå vidare som vanligt, så gott det går. Det här var ju inte planerat eller meningen på nåt sätt så även om vi måste sörja så måste vi också leva och inte stanna upp totalt.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

:( Jag beklagar och skickar en stor styrkekram!!
Det du råkat ut för är verkligen en av de värsta mardrömmar som kan hända. Jag finner inte de rätta orden :( Jag skickar en till kram istället!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Beklagar och skickar en stor kram till Er.
Vilken fruktansvärd upplevelse för dig.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

KL

Stackars stackars dig och tösen. Vad ledsen jag är för dig och din dotters skull, vilket ofattbart trauma - mardröm är bara förnamnet... :cry:

Men vilken fantastisk styrka du uppvisar i detta svåra och vad det värmer att du har människor som kan stötta ikring dig.

Varmaste medkänsla från mig och tag hand om dig. Ta vara på dina känslor i allt det här och tveka inte att ta hjälp från professionella och/eller vänner.

kramar och önskan om en, efter omständigheterna, fin jul.

Jag beklagar så er stora förlust. Tänk att livet kan vända så snabbt.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Tack <3 Julen kommer nog bli bra. Men just nu tappade jag allt och blev helt apatisk... Saknar... Inser att jag aldrig kommer känna hans armar runt mig i sängen och höra hans andetag i nacken. Det är bara tomt.

:cry:

I morgon åker jag till bårhuset och tar ett sista farväl. Vill egentligen inte, men vill inte ha bilden av honom i sängen som den sista. En av våra närmaste gemensamma vänner åker med och kommer följa mig varje steg. Mamma åker till lägenheten och hämtar de saker jag glömt + letar viktiga papper. Jag vill inte, men jag måste...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 967
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 085
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp