Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag beklagar sorgen och blir så ledsen av att läsa - men blir samtidigt glad över att du verkar ha så många fantastiska människor omkring dig. Kram!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Åh Ninnurur, jag vet inte hur jag ska kunna visa mitt deltagande på rätt sätt. Alla ord är för små för att säga det jag vill säga. Men jag tänker på dig och din dotter och alla andra anhöriga, sänder er mina tankar och styrka. Fortsätt skriva av dig här eller i Beachtråden om det är här på buke du känner dig tryggast med att göra det, vi finns här för dig.

Ta hand om dig och dottern nu, det kommer nog ta ett tag för chocken att smälta och innan man förstår helt vad som hänt.

Kram
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Beklagar din svåra förlust. En sådan overklighet som blivit din vardag.

Jag finns också inte allför långt bort om jag kan göra något för dig. Och du, jag tror inte alls du behöver oroa dig för din dotter. Så länge hon har er i familjen, och får allt tydligt förklarat för sig, och att någon finns att svara på de frågor som kommer att komma, så kommer hon klara sig igenom det här hon med.

Många kramar.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Så fruktansvärt, beklagar.
Det måste kännas som att marken rycks bort under ens fötter :cry:

Min dotter är precis lika gammal som din...jag tycker de förstår rätt mycket om man förklarar på ett enkelt sätt. Det är nog en bra idé att kontakta BUP också så hon får mer hjälp framöver om det behövs.
Skönt att höra att ni iallafall har familjen omkring er.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Stora, varma kramar fina du! Åh vad jag lider med dig. <3
Skönt att läsa att du och A har en sådan fin familj och att ni har mycket kärlek runt omkring er.

Tänker på er!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

*kl*
Nu har sambons bästa vän varit här ett par timmar. Han fick träffa Alice och vi fick prata, det var väldigt skönt! Ska åka till apoteket och hämta ut sovgottpiller nu...
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Kära du! Vill bara skriva att jag tänker på dig och din dotter, er familj och vänner i er stora sorg och chock över det som hänt. De närmaste dagarna blir extra svåra förstås, bra att du har hjälp omkring dig och kan få avlastning och stöd.

När det gäller barn och sorg så fungerar det ofta så att barnen tar in och förstår bit för bit, utifrån sin ålder och förmåga. De kan ta det ganska sakligt och ställa ganska konkreta frågor. Uppmuntra det. De bearbetar i leken och om ni kan hålla rutinerna så långt som möjligt är det till hjälp för dem. De kan växla fort mellan glädje och sorg - vara jätteledsna och sekunden efter leka som vanligt. Det är bra. Du kan ju inte skydda henne från det som har hänt så bäst är att vara ärlig.

Om igen ni finns i mina tankar!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Åh, så hemskt att höra. Jag beklagar verkligen din förlust. Tycker att det låter fint mitt i allt att du har så många människor omkring dig och din dotter som kan hjälpa och stötta.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Nu börjar ilskan komma. Vi var ju två om det här! Vi delade ansvaret över Alice, det var ett gemensamt beslut. Det är inte ok att lämna allt till mig! Hur mkt vänner och familj vi än har så är ansvaret bara mitt nu, och det känns enormt skrämmande :( Hur ska jag klara resten av livet ensam...? :cry:
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

*varma kramar*

Du kommer klara det, och av vad jag förstår efter vad jag läser kommer du inte att vara ensam :love:
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Nu börjar ilskan komma. Vi var ju två om det här! Vi delade ansvaret över Alice, det var ett gemensamt beslut. Det är inte ok att lämna allt till mig! Hur mkt vänner och familj vi än har så är ansvaret bara mitt nu, och det känns enormt skrämmande :( Hur ska jag klara resten av livet ensam...? :cry:

Du kommer att klara det för att du är världens bästa mamma! :love:

Sen kommer du inte att vara ensam resten av livet, du kommer alltid att ha dina vänner och familj och att inte förglömma alla dina bukevänner som du kanske inte ens vet om är dina vänner ;)

Det kommer att vara tufft ibland, men du kommer att klara av det med bravur det är jag helt säker på!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Du kommer att klara det för att du är världens bästa mamma! :love:

Sen kommer du inte att vara ensam resten av livet, du kommer alltid att ha dina vänner och familj och att inte förglömma alla dina bukevänner som du kanske inte ens vet om är dina vänner ;)

Det kommer att vara tufft ibland, men du kommer att klara av det med bravur det är jag helt säker på!

Så otroligt välformulerat. Du skriver mina tankar.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 966
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 085
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Oväntade saker ni finner läskiga
  • Hiss och diss del 5
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp