Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Barn är rätt så mycket smartare än oss.

Jag hoppas verkligen att du får hyra den lägenheten!

Och du har en alldeles egen familj, A. Du och hon är en riktig familj.

PS, be din mamma tömma lägenheten på färskvaror som kan bli dåliga.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag känner dig inte men skickar en stor kram till dig och din dotter. Finns ju inga ord i ett sånt här sammanhang som kan lindra eller trösta men känner med dig. Vilken klok och fin dotter du har. Skönt att du har din familj nära det behövs verkligen i livets svåraste stunder.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Färskvarorna tömde vi på en gång i fredags. Det var ju en del väntetid innan vi kunde åka därifrån så då packade vi kläder + kylen. Nu fick ju jag inte med mig alla mina kläder eftersom de flesta är inne i sovrummet, men jag klarar mig ett tag iaf.

Mindre än två timmar kvar till "deadline"...! Jag är urnervös!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Känner dig inte men vill skicka mitt djupaste deltagande, helt ofattbart det som hänt dig och din dotter. Skönt att läsa att ni har så mycket stöd, nu håller jag tummarna att ni får lägenheten!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Men kära nån... Jag finner inga ord...
Beklagar, från djupet av mitt hjärta...
Du vet vart jag finns om du behöver prata med någon helt utomstående.
Många varma kramar från mig och odjuren...
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Hon är otrolig och jag är så stolt över henne! Även om det var så vidrigt jobbigt att behöva berätta så är jag glad att det är klart nu.

Så liten och så klok.
Men ni kommer att behöva prata många gånger om detta. Hon kommer att bli lessen hon med - kanske när hon inser att pappa faktiskt är borta för alltid.


Usch, en tung dag i dag. En arbetskamrat har också fått plötslig sorg.
Mina egna små sorger och bekymmer känns så små.

Jag fick låta en av våra råttor somna in i dag. Han var högt älskad men väldigt sjuk, och han somnade liggande mot mitt hjärta. Det var skönt att se honom få ro.
Jag grät för dig, för min arbetskamrat och för min lille vän.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Du har ju varit helt fantastisk, jag är så tacksam! :love:

Och sorgen efter ett älskat djur är också tung. Min häst är ju född -90 och jag vet att varje dag jag har med honom är en ynnest. Idag snusade han både Alice och mig i nacken, som för att säga att han förstod :love:

Att Alice kan behöva hjälp framöver är jag fullt införstådd med. Jag vill försöka få till så att dagispersonalen vet hur de ska hantera det de också, men BUP ska kontaktas. Och jag ska också ha en samtalskontakt, det vill jag.

Zizzy - jag har varit på g att skriva till dig massor med gånger men inte velat störa förrän flytten var klar. Nu kanske jag hoppar på dig på fb ;)
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag önskar dig lycka till med lägenheten. Hoppas verkligen det ordnar sig för dig och din dotter. Hon verkar vara en klok liten tjej.

Big hug fast jag inte känner dig.:angel:
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Beklagar verkligen det som hänt.
Även om vi inte känner varandra så går mina tankar till er någon gång då och då under dagen.
Så såg jag julkalendern och tänkte ännu mera på er, vad fint av dej att ta det tillfället att berätta för dottern.
Du är stark! Men jag skickar ändå styrka från mitt hörn i Sverige.

* Jenny *
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Inte bara jag som sitter som på nålar och bara väntar på att få veta hur det gått? :D

Åhh jag hoppas hoppas hoppas TS att du får lägenheten!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Zizzy - jag har varit på g att skriva till dig massor med gånger men inte velat störa förrän flytten var klar. Nu kanske jag hoppar på dig på fb ;)

Det får du gärna göra, mina problem känns så futtiga om man jämför..
Såg denna tråden i dag, har inte hunnit kolla fb och har totalt missat detta troligt tragiska.. Kram igen min vän..
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 967
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 085
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp