Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Gah! :D

Om det skiter sig så ska ju den lägenheten säljas, + en annan i samma hus kommer säljas via KF. Och pappa sålde ju min gamla lägenhet i fredags morse, med över en miljon i vinst, så det är ju inte helt fel för honom att stoppa de pengarna nånstans för att skjuta upp skatten... Så hoppet är inte helt ute!

För övrigt kan nån få komma och natta min speedade dotter... *suck*
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

För övrigt kan nån få komma och natta min speedade dotter... *suck*

Vi skulle kunna släppa ihop henne med H, så roar de varandra tills de däckar. ;)

Håller tummarna stenhårt om lägenheten, det låter ju toppen!

Även jag tänkte på er när jag såg julkalendern imorse... :(
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag hoppas också att din pappa köper den så blir det ett säkrare boende för dig och Alice!

Lillfröken kan du skicka hit! Jag är själv som en 3 åring just nu :p
Imorrn är det julafton och då är det paket! Å det är spännande och full i bus är jag med :)
Lovar att ta väl om henne så kan du sova ;)
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Nu ska hon sjunga små grodorna för tomten, och ge honom kall och klibbig gröt :D
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Tack! Vi har nog allt vi behöver, bara bostadsfrågan löser sig. Jag känner ett behov av att boa åt oss.

*kl*
Nu sover hon. Liggandes på mage. PÅ min arm... :D
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja snusa barn är ju urmysigt! De nätter hon sovit i egen säng har alltid känts tomma. I nästa boende kommer jag ha en mindre säng själv, men jag tror jag fortsätter att ha hennes säng jämte min så kan hon komma till mig när hon vill på natten. Hur jag ska klara mig sen när hon blir ännu större vette 17... Men, får vi lägenheten jag vill ha så kan ju min katt som nu bor hos mina föräldrar komma och bo hos oss ibland utan att det blir för konstigt :)
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag har varit inne i tråden flera gånger men inte kommit på något vettigt att skriva.

Det måste verkligen vara den totala mardrömmen.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Det måste inte vara vettigt, bara att få veta att ni bryr er värmer enormt mkt! <3
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Läste tråden första gången nu.

Vilken fruktansvärd mardröm, jag tänker på dig och lider med dig.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

*kl*
Nu har vi berättat för dottern, dagens julkalenderavsnitt passade bra att inleda med och spinna vidare från. Hon torkade mina tårar, kramade om mig och höll med om att pappa alltid kommer att finnas i våra hjärtan <3 Sen hittade hon mina hörlurar och bad att få lyssna på pappas musik. :love: Hon är så fantastiskt klok min tjej! Idag på stallet så berättade hon tydligt för stallägaren att jag skrek för att pappa var sjuk och det kom två ambulanser så hon hade ju det klart för sig redan. Hon är ljuset i mitt liv! :love:

Tårarna rullar nedför mina kinder just nu, lilla hjärtat.

Barn är så kloka!

Min son som var 11 år när vi begravde hans gammelmormor torkade sin mormors tårar på begravningen och berättade åt henne att gammelmormor alltid kommer att finnas hos oss.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag ocksa finner inga ord, men ar har och tanker pa er ... Och haller tummarna att du far lagenheten du vill ha.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Du har en enormt klok dotter och jag är glad för att hon är ljuset i ditt liv. Kärleken till henne kommer att bära dig många gånger.
Jag håller tummarna för att ni får ett bra boende så att du och din dotter kan få skapa ett nytt hem till er lilla familj för glöm inte det, ni är fortfarande en familj. Du har fortfarande en familj.

Jag hoppas att ni trots allt får en fin julafton och fina juldagar.

Många varma kramar till dig och din dotter.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Åh, sett tråden först nu!! En sån fruktansvärd mardröm :(

Tänker på dig och dottern, och hoppas verkligen det löser sig på bästa sätt med boendet!!

KRAAAAAAM
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 967
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 085
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp