Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Jättestora kramar till dig, har inget vettigt att säga, men jag tänker på er dagligen.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Men :(
Tänker på er hela tiden..
Hoppas.. Det är ju ändå säljaren som bestämmer i slutändan så hoppas!!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag har inte sett den här tråden förrän idag, men jag kände att jag bara var tvungen att lämna ett avtryck. Som många andra här har jag inga ord för vad du och din familj går igenom just nu, men jag vill ändå säga att jag tänker på dig och beklagar av hela mitt hjärta den sorg och den omvälvande omställning som ni går igenom just nu. Jag hoppas verkligen att allt löser sig till det bästa för er! Krama om dottern och föräldrarna och dig själv från mig.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Säljaren ger jag inte mycket för längre...

*kl*
Ni anar inte hur mkt jag uppskattar er alla här. Ni hjälper mig att rensa tankarna och orka lite till. Just nu sitter jag uppe i vårt rum och kollar på tv, Alice sover lugnt i sängen. Jag försöker att inte fundera på lägenheten, men det är ju där vi ska bo...! :( Önskar jag hade haft typ 100' att lägga till själv och höja budet med det så att de andra ger sig. Mina föräldrar funderar nog de också antar jag. Mamma ska diskutera med pappa och också ringa mäklaren imorgon för att fråga lite om hur angelägna de andra verkar vara. För mig bara snurrar det och jag vågar inte hoppas längre, det känns mest tungt.

Förresten, säg till om nån inte förstår vad jag skriver. Jag vet själv att det blir flummigt men hjärnan fungerar inte som den ska utan det är mjukt och ludd där inne. Normalt är jag väldigt välformulerad i skrift så det här är riktigt frustrerande för mig! :banghead:
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Vi förstår orden men vi förstår nog inte det där som ligger bakom dem. Det är bara för mycket
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Så sorgligt med lägenheten MEN helt ärligt hur många här skulle INTE sälja till högstbjudande när det handlar om så mycket som 50 000 mer minst? Säljaren vill ju bara ha pengar för sin lägenhet.

Hoppas det löser sig för dig ändå!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja det förstår inte ens jag. Men nu klarar jag iaf att ha ett inramat foto av honom framme. Alice går dit ibland och säger att hon älskar honom och sjunger Blinka lilla stjärna :love: Och hur mkt jag än vill ha en egen lägenhet så bävar jag inför ensamheten. Jag har alltid hatat att vara ensam hemma så om sambon sov borta åkte Alice och jag alltid till mormor och morfar så att jag slapp ensamheten när Alice somnat. Nu kommer jag inte kunna slippa den... :( Det får nog bli någon form av husdjur så småningom.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jo visst, men att säga ja till mig, min mamma och föreningens ordförande och sen efter det ta in nya bud, det är jävligt fräckt gjort!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jo visst, men att säga ja till mig, min mamma och föreningens ordförande och sen efter det ta in nya bud, det är jävligt fräckt gjort!

Jo, det är attans illa!

Men det kanske inte är meningen att ni ska ha just den lägenheten. Ibland måste man tänka utanför boxen så att säga.

Lycka till, vad som än händer!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Det är en sak jag verkligen ogillar med min ADHD, det där med att tänka utanför boxen är förjävla svårt, speciellt när tankarna fastnat :( På måndag är det visning på en lägenhet som ligger några hundra meter bort och den är bra den också, den har balkong ju! Men läget är inte alls lika mysigt och "ombonat". Gah! Dumma hjärna! :banghead:
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja men det är sättet de gör det på!

Accepterar ett bud och tom ger inflyttningsdatum och sen ändrar sig :mad:
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag är också på!

Jag kan ställa upp med brödkavel och jag tror jag kan fixa en gjutjärnspanna om det kniper.

Du kan få låna min.

Så tar jag med mig en cavalier. Tror dock hon är så snäll som hon utger sig för att vara så hon är nog inte mycket till hjälp..
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag är också sån att jag rutar in mig på saker men tycker du kan gå på visningen iaf :)
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Min kisse är sån också, men hon är ganska rädd för Alice så det blir inte så mycket gos nu för tiden. Men vi passar på så ofta vi kan :) Och ja, visningen är på måndag så den ska vi på. Sen den 12e är det visning på tre andra tvåor här i Fålhagen så vi åker väl en sväng på dem också om det inte är klart innan dess.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 969
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 085
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp