Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag lagt ut min -07:a på annons, och det känns bra.
Jag har precis förlorat två personer på mycket kort tid, först i december, när min lärare som var oerhört viktig för min utbildning och som skulle ha varit ett stort stöd under vårterminen när jag genomför mitt "masterarbete" fick en hjärtattack och för två veckor sedan dog min 20-årige kusin helt oväntat.
Jag har ju länge övervägt att sälja Kná, men hade planer på visning dessförinnan om jag lyckades ta mig råd, men jag inser att jag inte har ork att både ha två hästar och klara av skolan nu. Det lär ju ta ett tag att hitta ett nytt hem till henne, men nu är bollen i rullning.
Det mesta är ren skit Men det är för att jag har nästan lika många träns som bett - och de är mååånga Har dock ett som kostat runt 600 men som jag köpte nytt på Tradera till 01:an. Ett vanligt träns med vitfodrat pannban och dito remontnosgrimma. Eg ville jag bara ha nosgrimman men 01:an som är en känslig Lady, Drottning Saga vill hon nog helst kallas, gillade tränset så jag skar av käkremmen och behöll det. Nu rider vi dock utan nosgrimman ändå, men den passar henne perfekt om jag vill använda den och det görs då och då, bara inte just nu.Gullan86
vad har ni till era?
Nej vad tråkigt att du ska sälja hade verkligen hoppats på att fortsätta följa er. Trivsp du inte så bra ihop med henne? Tråkigt med folk som dör, jätte mycket folk som dött denna vintern känner jag. Men gud blev 20åringen plötsligt sjuk?
knapplån!
Just nu går ingenting alls med min pålle!!
Är inne i en period av gångarts strul som heter duga!! Det ska passas i alla tempon, varv efter varv
Man ska vara glad för ett par rena steg i vilken gångart som helst faktiskt, men jag vet att det ger med sig så därför är han förlåten det lilla livet!
Vi tränar vidare och hoppas det blir lättare när marken är mindre hal
OCH vi letar sadel igen!! Kort rak o rund rygg!! Tips i djungeln? :/